Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33724
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив чинників оточуючого середовища на вектори завдань холістичного маркетингу ритейл-мереж на ринку продуктів харчування
Other Titles Влияние факторов окружающей среды на векторы задач холистического маркетинга ритейл-сетей на рынке продуктов питания
The environmental factors effect on the task vectors of holistic marketing of retail-networks on the food market
Authors Шубін, О.О.
Криковцев, О.О.
Keywords холістичний маркетинг
ритейл-мережа
продукти харчування
оточуюче середовище
ринок
холистический маркетинг
ритейл-сеть
продукты питания
окружающая среда
рынок
holistic marketing
retail network
food
environment
market
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33724
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Шубін, О.О. Вплив чинників оточуючого середовища на вектори завдань холістичного маркетингу ритейл-мереж на ринку продуктів харчування [Текст] / О.О. Шубін, О.О. Криковцев // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 13-22.
Abstract У статті розглядаються питання дослідження чинників загального маркетингового середовища та найближчого оточення і їх впливу на вектори завдань ритейл-мережі при формуванні стратегії холістичного маркетингу. Наводяться результати аналізу впливу виявлених векторів на формування конкретних векторів, отримані на матеріалах ритейл-мереж, які діють на ринку продуктів харчування в Донецькому регіоні. Обґрунтовується необхідність формування векторів завдань згідно зі стратегією холістичного маркетингу, яка вимагає цілісних взаємодій у контурах зовнішніх і внутрішніх учасників бізнес-системи. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33724
В статье рассматриваются вопросы исследования факторов общей маркетинговой среды и ближайшего окружения и их влияния на векторы задач маркетинговой торговой сети при формировании стратегии холистического маркетинга. Приводятся результаты анализа влияния выявленных векторов на формирование конкретных векторов, полученные на материалах ритейл-сетей, которые действуют на рынке продуктов питания в Донецком регионе. Обосновывается необходимость формирования векторов задач согласно стратегии холистического маркетинга, которая требует целостных взаимодействий в контурах внешних и внутренних участников бизнес-системы. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33724
The purpose of the article is to develop evaluation criteria and testing their determination in the interaction of sellers and consumers. It is shown that formation of a single market space forcing the participants to consider the requirements and environmental factors in the formation of significant competitive advantage. Such factors as general environment and factors of entourage are taken into consideration. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33724
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
4
Germany Germany
33872
Greece Greece
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
29
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
40
Ukraine Ukraine
5255
United Kingdom United Kingdom
16936
United States United States
179986
Unknown Country Unknown Country
87

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
236215
United Kingdom United Kingdom
123756
United States United States
67524
Unknown Country Unknown Country
156

Files

File Size Format Downloads
Shubin_Krykovtsev_kholistychnyy_marketynh.pdf 399,61 kB Adobe PDF 427657

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.