Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу |
Інші назви |
Усовершенствование подходов по маркетинговому тестированию экологической инновационной продукции на этапах инновационного цикла The improvement of approaches to marketing testing of ecological innovative products in the stages of innovative cycle |
Автори |
Нагорний, Євген Ігорович
![]() Касьяненко, Тетяна Вячеславівна ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0756-8398 http://orcid.org/0000-0002-3595-669X |
Ключові слова |
екологічна інноваційна продукція маркетингове тестування екологічність ризик потенціал новизна конкурентоспроможність показники-індикатори экологическая инновационная продукция маркетинговое тестирование экологичность риск потенциал новизна конкурентоспособность показатели-индикаторы ecological innovative product marketing testing ecological compatibility risk potential novelty competitiveness indicators |
Вид документа | Стаття |
Дати випуску | 2013 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820 |
Видавець | Сумський державний університет |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Нагорний, Є.І. Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу [Текст] / Є.І. Нагорний, Т.В. Касьяненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 291-303. |
Короткий огляд (реферат) |
У статті вдосконалено науково-методичні підходи до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу, а також послідовність процедур прийняття рішень щодо готовності її виходу на ринок за результатами маркетингового тестування.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820 В статье усовершенствованы научно-методические подходы по маркетинговому тестированию экологической инновационной продукции на этапах инновационного цикла, а также последовательность процедур принятия решения о готовности ее выхода на рынок по результатам маркетингового тестирования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820 The aim of the article is theoretical justification and improvement of approaches to marketing testing of ecological innovative production in the stages of innovative cycle, and the sequence of decision-making procedures on its readiness to entry into the market by results of testing. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820 |
Розташовується у зібраннях: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

2

3

1

1

3191848

1

514515

1

1

1

6

1

1

24

1

1

1

3

10709327

221661810

772340890

21369387
Downloads

3

2

514513

1

1

1

1

185876601

772340890

21369388
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Nahornyy_Kasyanenko_ekolohichna_innovatsiyna_produktsiya.pdf | 649.09 kB | Adobe PDF | 980101401 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.