Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36996
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Основні характеристики бренду ФЦ «Барса»
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Ахрамеєва, М.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
Keywords споживачі
потребители
consumers
бренд
brand
торгова марка
торговая марка
trademark
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36996
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Божкова, В.В. Основні характеристики бренду ФЦ «Барса» [Текст] / В.В. Божкова, М.В. Ахрамеєва // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С.194-196.
Abstract В сучасних умовах ринкової економіки триває боротьба торгових марок за їх місце у свідомості споживачів. Дедалі більше українських виробників розуміє, що звичайна торгова марка не завжди є запорукою успіху і все більше покупців цікавлять брендові товари та послуги. До того ж, наявність відомого бренду полегшує розширення асортименту продукції та просування на ринку нових товарних груп. Тобто, можна стверджувати про наявність на сучасному ринку такого явища як «війна брендів». При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36996
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Czechia Czechia
1
France France
2
Germany Germany
4940
Ireland Ireland
273195
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Russia Russia
3
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
18992789
United Kingdom United Kingdom
5128771
United States United States
53647567
Unknown Country Unknown Country
18992788

Downloads

China China
3
France France
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
2
Russia Russia
2
Singapore Singapore
1
Taiwan Taiwan
1
Ukraine Ukraine
53647565
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
53647565
Unknown Country Unknown Country
2571756

Files

File Size Format Downloads
brand.pdf 196,27 kB Adobe PDF 109866901

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.