Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37011
Title: Формування глобального маркетингу в умовах сучасної економіки
Authors: Lukianykhina, Olena Anatoliivna
Гога, І.
Keywords: глобальний маркетинг
глобальный маркетинг
global marketing
споживач
потребитель
consumer
Issue Year: 2014
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Лук`янихіна, О.А. Формування глобального маркетингу в умовах сучасної економіки [Текст] / О.А. Лук`янихіна, І. Гога // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 207-209.
Abstract: Сучасна економiка характеризується швидкою iнтернацiоналiзацiєю всiх процесів, в тому числі виробництва i збуту. Це обумовлено економiчними, полiтичними, технологiчними, соцiо-демографiчними, та іншими факторами. Лібералізація торгівлі між країнами є характерною особливістю глобалізації і відкриває нові можливості для виходу на міжнародні й ринки. В умовах глобалізаційних процесів від організацій, які займаються міжнародною діяльністю і прагнуть до охоплення нових ринків, вимагається використання адекватних новим вимогам маркетингових підходів, зокрема глобального маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37011
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37011
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other44
Germany9
France1
Russia6
Turkey1
Ukraine8
United States4
Downloads
Other57
China3
Germany2
France1
Russia1
Ukraine22


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
global_marketing.pdf276.69 kBAdobe PDF86Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.