Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37011
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛук`янихіна, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorЛукьянихина, Елена Анатольевна-
dc.contributor.authorLukianykhina, Olena Anatoliivna-
dc.contributor.authorГога, І.-
dc.date.accessioned2014-10-13T11:39:05Z-
dc.date.available2014-10-13T11:39:05Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛук`янихіна, О.А. Формування глобального маркетингу в умовах сучасної економіки [Текст] / О.А. Лук`янихіна, І. Гога // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 207-209.ru_RU
dc.identifier.urihttp://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37011-
dc.description.abstractСучасна економiка характеризується швидкою iнтернацiоналiзацiєю всiх процесів, в тому числі виробництва i збуту. Це обумовлено економiчними, полiтичними, технологiчними, соцiо-демографiчними, та іншими факторами. Лібералізація торгівлі між країнами є характерною особливістю глобалізації і відкриває нові можливості для виходу на міжнародні й ринки. В умовах глобалізаційних процесів від організацій, які займаються міжнародною діяльністю і прагнуть до охоплення нових ринків, вимагається використання адекватних новим вимогам маркетингових підходів, зокрема глобального маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37011ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherСумський державний університетru_RU
dc.subjectглобальний маркетингru_RU
dc.subjectглобальный маркетингru_RU
dc.subjectglobal marketingru_RU
dc.subjectспоживачru_RU
dc.subjectпотребительru_RU
dc.subjectconsumerru_RU
dc.titleФормування глобального маркетингу в умовах сучасної економікиru_RU
dc.typeThesesru_RU
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
global_marketing.pdf276.69 kBAdobe PDF84Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.