Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37025
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Хайтек-маркетинг
Authors Hryshchenko, Olena Fedorivna
Каптілова, В.І.
ORCID
Keywords хайтек-маркетинг
high-tech marketing
споживач
потребитель
consumer
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37025
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Грищенко, О.Ф. Хайтек-маркетинг [Текст] / О.Ф. Грищенко, В.І. Каптілова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 203-204.
Abstract Хайтек у перекладі з анлгійської це високі технології, а маркетинг – це діяльність спрямована на створення попиту та досягнення цілей підприємства через максимальне задоволення потреб споживачів [1]. Звідси, хайтек-маркетинг – це діяльність спрямована на створення попиту високих технологій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37025
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
513
Finland Finland
1
France France
2
Germany Germany
33134
Ireland Ireland
22090
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
3
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
298176
United Kingdom United Kingdom
150193
United States United States
893952
Unknown Country Unknown Country
298175

Downloads

China China
33134
France France
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Mexico Mexico
1
Ukraine Ukraine
893952
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
150194
Unknown Country Unknown Country
22

Files

File Size Format Downloads
high-tech.pdf 186,04 kB Adobe PDF 1077309

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.