Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37305
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТимохіна, Яна Олександрівна-
dc.contributor.authorТимохина, Яна Александровна-
dc.contributor.authorTymokhina, Yana Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2014-10-29T14:40:07Z-
dc.date.available2014-10-29T14:40:07Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationTymokhina, Y. O. Mechanism of the industrial enterprises marketing communication synthesized effect formation [Текст] / Y. O. Tymokhina // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 73-79.ru_RU
dc.identifier.urihttp://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37305-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано законодавство, що регламентує синтезовані маркетингові комунікації, узагальнено принципи та функції синтезованого ефекту маркетингових комунікацій, запропоновано механізм формування синтезованого ефекту маркетингових комунікацій та обґрунтовано доцільність його використання.ru_RU
dc.description.abstractВ статье проанализировано законодательство, регламентирующее синтезированные маркетинговые коммуникации, обобщены принципы и функции синтезированного эффекта маркетинговых коммуникаций, предложен механизм формирования синтезированного эффекта маркетинговых коммуникаций и обоснована целесообразность его использования.ru_RU
dc.description.abstractThe author analyzes the laws regulating synthesized marketing communications, generalizes principles and functions of marketing communications synthesized effect, suggestes the mechanism formation of marketing communications synthesized effect of industrial enterprises and substantiates practicability of its use.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherSumy State Universityru_RU
dc.subjectsynthesized marketing communicationsru_RU
dc.subjectsynthesized effectru_RU
dc.subjectprinciplesru_RU
dc.subjectfunctionsru_RU
dc.subjectmechanismru_RU
dc.subjectindustrial enterpriseru_RU
dc.subjectсинтезовані маркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectсинтезований ефектru_RU
dc.subjectфункціїru_RU
dc.subjectмеханізмru_RU
dc.subjectпромислове підприємствоru_RU
dc.subjectпринципиru_RU
dc.subjectсинтезированные маркетинговые коммуникацииru_RU
dc.subjectсинтезированный эффектru_RU
dc.subjectпринципыru_RU
dc.subjectфункцииru_RU
dc.subjectмеханизмru_RU
dc.subjectпромышленное предприятиеru_RU
dc.titleMechanism of the industrial enterprises marketing communication synthesized effect formationru_RU
dc.title.alternativeМеханізм формування синтезованого ефекту маркетингових комунікацій промислового підприємстваru_RU
dc.title.alternativeМеханизм формирования синтезированного эффекта маркетинговых коммуникаций промышленного предприятияru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Tymokhina.pdf347.76 kBAdobe PDF73Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.