Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37361
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проблеми управління іміджем промислових підприємств на вітчизняному ринку
Authors Kolodka, Anna Vitaliivna
Keywords промислове підприємство
промышленное предприятие
industrial enterprise
имидж
імідж
image
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37361
Publisher ТОВ "ДД "Папірус"
License
Citation Колодка, А.В. Проблеми управління іміджем промислових підприємств на вітчизняному ринку [Текст] / А.В. Колодка // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. — Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 71-73.
Abstract Управління іміджем підприємства можна представити як інтенсивне введення інформації з прогнозованою реакцією на неї. Вітчизняні розробки у сфері іміджу підприємства знаходяться до теперішнього часу лише в початковій стадії. Імідж найбільш досліджуваний, але найменш зрозумілий феномен. На стан теоретичної розробленості проблеми іміджу підприємства в нашій країні вплинув ряд причин/
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Czechia Czechia
1
France France
3
Germany Germany
5
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1444
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
621
United Kingdom United Kingdom
5773
United States United States
723
Unknown Country Unknown Country
84

Downloads

China China
2
France France
2
Germany Germany
3
Ukraine Ukraine
519
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
31

Files

File Size Format Downloads
Kolodka_image.pdf 190,07 kB Adobe PDF 559

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.