Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37544
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасна концепція формування бренду освітнього закладу
Authors Семенюк, С.Б.
Keywords освітній заклад
образовательное учреждение
educational establishment
бренд
brand
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37544
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Семенюк, С.Б. Сучасна концепція формування бренду освітнього закладу [Текст] / С.Б. Семенюк // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 253-254.
Abstract Стабільність у сучасному конкурентному освітньому середовищі для вищих навчальних закладів (ВНЗ) забезпечують не стільки матеріальні ресурси, скільки такі нематеріальні активи як імідж, репутація, лояльність, впізнаваність або іншими словами – бренд ВНЗ. Деякі науковці стверджують, що розробка бренду в певній мірі суперечить академічній місії ВНЗ, проте очевидним є той факт, що на ринку освітніх послуг ми можемо спостерігати вибух онлайн-освіти, підвищення мобільності студентів, що і посилює конкуренцію між освітніми закладами. Створення бренду дозволить ВНЗ забезпечити постійний притік абітурієнтів, які не будуть потребувати додаткової мотивації для отримання освітньої послуги.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
84
Germany Germany
4
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3390
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
1542
United Kingdom United Kingdom
6780
United States United States
13558
Unknown Country Unknown Country
60

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
1389
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
29

Files

File Size Format Downloads
Semeniuk_educational establishment.pdf 182,5 kB Adobe PDF 1428

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.