Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38375
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Characteristics of marketing of industrial innovations in the region
Other Titles Особенности маркетинга промышленных нововведений в регионе
Особливості маркетингу промислових нововведень у регіоні
Authors Zabarna, E.M.
ORCID
Keywords market
scientific and technical production
scientific and technical organization
marketing
regional development
ринок
науково-технічна продукція
науково-технічна організація
маркетинг
регіональний розвиток
рынок
научно-техническая продукция
научно-техническая организация
маркетинг
региональное развитие
Type
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38375
Publisher Sumy State University
License
Citation Zabarna, E.M. Characteristics of marketing of industrial innovations in the region [Текст] / E.M. Zabarna // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 4. - C. 11-19.
Abstract У статті досліджено поняття, сутність та специфіку формування системи маркетингу науково-технічної продукції в регіоні. Проаналізовано сучасний стан ринку інновацій у регіонах. Визначено фактори, що впливають на напрямок діяльності дослідницької організації в регіоні. Запропоновано методичні підходи до оцінки факторів, які розглядають під час проведення економічного аналізу нової продукції.
В статье исследованы понятия, сущность и специфика формирования системы маркетинга научно-технической продукции в регионе. Проанализировано современное состояние рынка инноваций в регионах. Определены факторы, воздействующие на направление деятельности исследовательской организации в регионе. Предложены методические подходы к оценке факторов, рассматриваемых при проведении экономического анализа новой продукции.
The article explores the concept of the essence and specificity of formation of the marketing system of scientific and technical products in the region. The author analyses the current state of market of innovations in the regions. Article defines the factors affecting the area of activity of the research organization in the region and offers methodical approaches to the estimation of the factors considered in the economic analysis of new products.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Australia Australia
1
Austria Austria
1
Canada Canada
1
China China
52
France France
2
Germany Germany
23921043
Ireland Ireland
2694639
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
9190
New Zealand New Zealand
3
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
315003187
United Kingdom United Kingdom
157519975
United States United States
945006606
Unknown Country Unknown Country
315003186
Vietnam Vietnam
55138

Downloads

China China
15
Germany Germany
55136
Kazakhstan Kazakhstan
1
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Poland Poland
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
315003188
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1759213028
Unknown Country Unknown Country
24
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Zabarna.pdf 382,98 kB Adobe PDF 2074271400

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.