Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38377
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | To the question of effective marketing innovation and investment projects choice in the engineering industry |
Інші назви |
К вопросу выбора эффективных маркетинговых инновационно-инвестиционных проектов в машиностроении До питання вибору ефективних маркетингових інноваційно-інвестиційних проектів у машинобудуванні |
Автори |
Sokolova, L.V.
Veriasova, G.M. Sokolov, O.Y. |
ORCID | |
Ключові слова |
innovations investments marketing project effectiveness model enterprise інновації інвестиції маркетинг проект ефективність модель підприємство инновации инвестиции маркетинг проект эффективность модель предприятие |
Вид документа | Стаття |
Дати випуску | 2014 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38377 |
Видавець | Sumy State University |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Sokolova, L.V. To the question of effective marketing innovation and investment projects choice in the engineering industry [Текст] / L.V. Sokolova, G.M. Veriasova, O.Y. Sokolov// Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 4. - C. 30-38. |
Короткий огляд (реферат) |
У роботі обґрунтовано актуальність дослідження проблеми маркетингу інновацій як засобу
підвищення конкурентоспроможності підприємств машинобудування. Проведено аналіз існуючих
науково-методичних підходів до оцінки ефективності маркетингових інноваційно-інвестиційних
проектів у сфері виробництва промислових товарів. Запропоновано методику вибору
оптимального варіанта проекту з урахуванням впливу інвестиційних ризиків та інфляції. В работе обоснована актуальность исследования проблемы маркетинга инноваций как средства повышения конкурентоспособности предприятий машиностроения. Проведен анализ существующих научно-методических подходов к оценке эффективности маркетинговых инновационно-инвестиционных проектов в сфере производства промышленных товаров. Предложена методика выбора оптимального варианта проекта с учетом влияния инвестиционных рисков и инфляции. In the article the actuality of marketing of innovations problem investigation as a means of engineering enterprises competitiveness increase is substantiated. The analysis of existing scientific and methodical approaches to the estimation of marketing innovative and investment projects in the industrial goods production sphere was made. The methodology of optimal variant project choice considering the influence of investment risks and inflation was proposed. |
Розташовується у зібраннях: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

2

1511355072

1

1

-334967910

1304794

1

1

3610

1

1

1

35470376

-2027934715

1387297892

70281129
Downloads

-334967913

2

-334967909

329809

1

5

1

35470375

-2027934714

642810259

210842212
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Sokolova _Veriasova _Sokolov.pdf | 389.24 kB | Adobe PDF | -1808417872 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.