Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38500
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Персональний бренд політичного лідера у межах 4 Р
Authors Закревська, Т.
Keywords персональний бренд
персональный бренд
personal brand
імідж
имидж
image
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38500
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Закревська, Т. Персональний бренд політичного лідера у межах 4 Р [Текст] / Т. Закревська; наук. кер. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 249-251.
Abstract Сьогодні спостерігається нова тенденція в дослідженнях та аналізі іміджу, сутність якої полягає у ґрунтуванні на діяльності суб’єкта політики. На практиці це виявляється в тому, що стратегії іміджу вибудовуються з урахуванням відображення насправді сильних, діяльнісних аспектів суб’єкта, позиціонування і репрезентації його реальних досягнень у політичній та соціально-економічній діяльності. Кожен із нас має бренд, оскільки люди починають формувати про нас свої думки вже з першого погляду.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
8
Germany Germany
4
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
635
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
301
United Kingdom United Kingdom
3504
United States United States
1269
Unknown Country Unknown Country
13

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
2
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
302
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
26

Files

File Size Format Downloads
Zakrevska.pdf 275,08 kB Adobe PDF 338

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.