Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38500
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Персональний бренд політичного лідера у межах 4 Р
Authors Закревська, Т.
ORCID
Keywords персональний бренд
персональный бренд
personal brand
імідж
имидж
image
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38500
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Закревська, Т. Персональний бренд політичного лідера у межах 4 Р [Текст] / Т. Закревська; наук. кер. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 249-251.
Abstract Сьогодні спостерігається нова тенденція в дослідженнях та аналізі іміджу, сутність якої полягає у ґрунтуванні на діяльності суб’єкта політики. На практиці це виявляється в тому, що стратегії іміджу вибудовуються з урахуванням відображення насправді сильних, діяльнісних аспектів суб’єкта, позиціонування і репрезентації його реальних досягнень у політичній та соціально-економічній діяльності. Кожен із нас має бренд, оскільки люди починають формувати про нас свої думки вже з першого погляду.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
8
Germany Germany
310641
Ireland Ireland
36354
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
635
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
12530183
United Kingdom United Kingdom
5605042
United States United States
67631142
Unknown Country Unknown Country
12530182

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
972440
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
36618093
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5605043
Unknown Country Unknown Country
26

Files

File Size Format Downloads
Zakrevska.pdf 275,08 kB Adobe PDF 43195610

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.