Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42951
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Важливість інноваційних підходів в рекламі бренда винної продукції
Authors Пазюк, В.Л.
ORCID
Keywords інноваційні підходи
инновационные подходы
innovative approaches
реклама
advertising
винна продукція
винная продукция
винная продукция
wine production
бренд
brand name
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42951
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Пазюк, В.Л. Важливість інноваційних підходів в рекламі бренда винної продукції [Текст] / В.Л. Пазюк // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 134-136.
Abstract В умовах сьогодення реклама є головним чинником формування культури споживання винної продукції, яка виконує також і інформаційно-ознайомчу функцію. З точки зору споживання особливих товарів, яким є вино, саме культура споживання алкогольної продукції має вплив при виборі винного бренда. При цьому, саме реклама найбільш дієвий інструмент для зміцнення позицій винного бренда на ринку. Ефективна реклама підвищує попит, має активний вплив на споживачів та формує позитивне ставлення до винного бренда. Найбільш необхідним в цьому процесі є врахування споживчих переваг, які можуть бути привабливими для конкретної цільової аудиторії, на яку орієнтована реклама винного бренда.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Denmark Denmark
1
France France
2
Germany Germany
38347
Greece Greece
1649
Ireland Ireland
9617
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
275
Romania Romania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
497001
United Kingdom United Kingdom
249049
United States United States
2764707
Unknown Country Unknown Country
497000

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
China China
108581
France France
2
Germany Germany
1646
India India
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Romania Romania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
1471760
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2764706
Unknown Country Unknown Country
21

Files

File Size Format Downloads
Paziuk_reklama.pdf 446,51 kB Adobe PDF 4346725

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.