Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43393
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингова концепція споживчої цінності готельної послуги
Other Titles Маркетинговая концепция потребительской ценности гостиничной услуги
The marketing concept of customer value of hospitality service
Authors Герасименко, О.В.
Keywords споживча цінність
споживча цінність готельної послуги
споживач
маркетингова концепція споживчої цінності
структура споживчої цінності готельної послуги
потребительская ценность
потребительская ценность гостиничной услуги
потребитель
маркетинговая концепция потребительской ценности
структура потребительской ценности гостиничной услуги
customer value
customer value of hotel services
consumer marketing concept of customer value
customer value structure of hotel services
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43393
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Герасименко, О.В. Маркетингова концепція споживчої цінності готельної послуги [Текст] / О.В. Герасименко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 87-94.
Abstract Розкрито актуальність дослідження проблеми формування споживчої цінності готельної послуги. Систематизовано генезу наукових теорій споживчої цінності товарів та послуг. Наведено маркетинговий інструментарій і запропоновано процедуру формування споживчої цінності готельної послуги. Подано складові споживчої цінності готельної послуги та запропоновано відповідні маркетингові заходи для їх імплементації в діяльності підприємства. Розкрито сутність поняття маркетингова концепція споживчої цінності готельної послуги.
Раскрыта актуальность исследования проблемы формирования потребительской ценности гостиничной услуги. Приведен маркетинговый инструментарий и предложена процедура исследования процесса формирования потребительской ценности гостиничной услуги. Представлены составляющие потребительской ценности гостиничной услуги.
The aim of the article is a scientific justification methodological principle of research of customer value hotel services determining its structural elements and related marketing activities.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

Canada Canada
1
France France
4
Germany Germany
1604
Hungary Hungary
1
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5341
Tunisia Tunisia
1
Ukraine Ukraine
484
United Kingdom United Kingdom
21360
United States United States
32039
Unknown Country Unknown Country
35

Downloads

China China
4
France France
5
Germany Germany
2
Russia Russia
15
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
432
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
32040
Unknown Country Unknown Country
18

Files

File Size Format Downloads
Herasymenko_spozhyvcha_tsinnist.pdf 349,78 kB Adobe PDF 32518

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.