Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43396
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Организационно-экономические основы использования логистического подхода в управлении национальной системой образования |
Інші назви |
Organizational and economic bases of logistic approach usage in the management of national education system Організаційно-економічні основи використання логістичного підходу в управлінні національною системою освіти |
Автори |
Мішенін, Євген Васильович
![]() Коблянська, Інна Ігорівна ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-1597-3270 http://orcid.org/0000-0002-7844-9786 |
Ключові слова |
система образования логистический подход социально-трудовой поток логистические затраты психолого-педагогическая диагностика система освіти логістичний підхід соціально-трудовий потік логістичні витрати психолого-педагогічна діагностика education system logistic approach social labor flow logistic costs psychologicalpedagogical diagnostics |
Вид документа | Стаття |
Дати випуску | 2015 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43396 |
Видавець | Сумский государственный университет |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Мишенин, Е.В. Организационно-экономические основы использования логистического подхода в управлении национальной системой образования [Текст] / Е.В. Мишенин, И.И. Коблянская // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 105-116. |
Короткий огляд (реферат) |
Сучасний стан розвитку системи освіти України розглядається з позицій виконання її
базової функції – забезпечення соціально-економічної системи трудовими ресурсами в необхідній
кількості та якості (професійно-кваліфікаційного рівня), освітньої культури, у потрібному місці,
у потрібний час, з найменшим рівнем суспільних витрат. Зроблено висновок про недостатню
ефективність функціонування освітнього сектору та системи професійної орієнтації населення.
У статті вирішення комплексу існуючих в освітній сфері проблем пов’язується з формуванням
організаційно-управлінських механізмів інтеграційної взаємодії між структурними ланками
освітньої системи на основі використання методології логістики. Виходячи з рівної важливості
інформаційних та людських потоків, що циркулюють в системі освіти, обґрунтовано
необхідність виділення соціально-трудового потоку як основного об’єкта логістичного
управління в освітній системі. Структурні елементи національної системи освіти, задіяні у
процесі руху соціально-трудового потоку, розглядаються як складові єдиного логістичного
ланцюга. Визначено складові загальних витрат, що розглядаються в якості критеріальної основи
прийняття оптимальних управлінських рішень у регулюванні соціально-трудового потоку, а також необхідні інструменти, що забезпечують інтеграційну взаємодію структурних ланок
освітньої системи. Современное состояние развития системы образования Украины рассматривается с позиций выполнения ее базовой функции – обеспечение социально-экономической системы трудовыми ресурсами в требуемом количестве, необходимого качества (профессионально- квалификационного уровня), образовательной культуры, с учетом региональных особенностей рынка труда, в соответствии с современными потребностями развития производства и с наименьшим уровнем общественных затрат. Сделан вывод о недостаточной эффективности функционирования образовательного сектора и системы профессиональной ориентации населения. В статье решение комплекса существующих в сфере образования проблем связывается с формированием организационно-управленческих механизмов интеграционного взаимодействия между структурными звеньями образовательной системы на основе использования методологии логистики. Исходя из равной важности информационных и человеческих потоков, циркулирующих в системе образования, обоснована необходимость выделения социально-трудового потока как основного объекта логистического управления в образовательной системе. Структурные элементы национальной системы образования, вовлеченные в процесс движения социально-трудового потока, рассматриваются как составляющие единой логистической цепи. Определены составляющие общих затрат, рассматриваемых в качестве критериальной основы принятия оптимальных управленческих решений в регулировании социально-трудового потока, а также необходимые инструменты, обеспечивающие интеграционное взаимодействие структурных звеньев образовательной системы The article highlights the lack of effectiveness of existing system of education management in Ukraine from its basic function performance – to satisfy the needs of social and economic system of human resources, according to the required quantity, quality, educational culture, right place and time with the lowest public costs. |
Розташовується у зібраннях: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

21423586

3

479904

1

1

86564

1

1

714

1

1518190

69389673

287796511

3033525
Downloads

2

479906

1

2

1

1

1

1

2

1

1

95932176

8

6066834
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Mishenin_systema_obrazovanyia.pdf | 385.91 kB | Adobe PDF | 102478937 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.