Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43396
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Организационно-экономические основы использования логистического подхода в управлении национальной системой образования
Інші назви Organizational and economic bases of logistic approach usage in the management of national education system
Організаційно-економічні основи використання логістичного підходу в управлінні національною системою освіти
Автори Мішенін, Євген Васильович  
Коблянська, Інна Ігорівна  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-1597-3270
http://orcid.org/0000-0002-7844-9786
Ключові слова система образования
логистический подход
социально-трудовой поток
логистические затраты
психолого-педагогическая диагностика
система освіти
логістичний підхід
соціально-трудовий потік
логістичні витрати
психолого-педагогічна діагностика
education system
logistic approach
social labor flow
logistic costs
psychologicalpedagogical diagnostics
Вид документа Стаття
Дати випуску 2015
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43396
Видавець Сумский государственный университет
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Мишенин, Е.В. Организационно-экономические основы использования логистического подхода в управлении национальной системой образования [Текст] / Е.В. Мишенин, И.И. Коблянская // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 105-116.
Короткий огляд (реферат) Сучасний стан розвитку системи освіти України розглядається з позицій виконання її базової функції – забезпечення соціально-економічної системи трудовими ресурсами в необхідній кількості та якості (професійно-кваліфікаційного рівня), освітньої культури, у потрібному місці, у потрібний час, з найменшим рівнем суспільних витрат. Зроблено висновок про недостатню ефективність функціонування освітнього сектору та системи професійної орієнтації населення. У статті вирішення комплексу існуючих в освітній сфері проблем пов’язується з формуванням організаційно-управлінських механізмів інтеграційної взаємодії між структурними ланками освітньої системи на основі використання методології логістики. Виходячи з рівної важливості інформаційних та людських потоків, що циркулюють в системі освіти, обґрунтовано необхідність виділення соціально-трудового потоку як основного об’єкта логістичного управління в освітній системі. Структурні елементи національної системи освіти, задіяні у процесі руху соціально-трудового потоку, розглядаються як складові єдиного логістичного ланцюга. Визначено складові загальних витрат, що розглядаються в якості критеріальної основи прийняття оптимальних управлінських рішень у регулюванні соціально-трудового потоку, а також необхідні інструменти, що забезпечують інтеграційну взаємодію структурних ланок освітньої системи.
Современное состояние развития системы образования Украины рассматривается с позиций выполнения ее базовой функции – обеспечение социально-экономической системы трудовыми ресурсами в требуемом количестве, необходимого качества (профессионально- квалификационного уровня), образовательной культуры, с учетом региональных особенностей рынка труда, в соответствии с современными потребностями развития производства и с наименьшим уровнем общественных затрат. Сделан вывод о недостаточной эффективности функционирования образовательного сектора и системы профессиональной ориентации населения. В статье решение комплекса существующих в сфере образования проблем связывается с формированием организационно-управленческих механизмов интеграционного взаимодействия между структурными звеньями образовательной системы на основе использования методологии логистики. Исходя из равной важности информационных и человеческих потоков, циркулирующих в системе образования, обоснована необходимость выделения социально-трудового потока как основного объекта логистического управления в образовательной системе. Структурные элементы национальной системы образования, вовлеченные в процесс движения социально-трудового потока, рассматриваются как составляющие единой логистической цепи. Определены составляющие общих затрат, рассматриваемых в качестве критериальной основы принятия оптимальных управленческих решений в регулировании социально-трудового потока, а также необходимые инструменты, обеспечивающие интеграционное взаимодействие структурных звеньев образовательной системы
The article highlights the lack of effectiveness of existing system of education management in Ukraine from its basic function performance – to satisfy the needs of social and economic system of human resources, according to the required quantity, quality, educational culture, right place and time with the lowest public costs.
Розташовується у зібраннях: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belarus Belarus
1
Canada Canada
1
China China
21423586
France France
3
Germany Germany
479904
Greece Greece
1
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
86564
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
714
Singapore Singapore
1
United Kingdom United Kingdom
1518190
United States United States
69389673
Unknown Country Unknown Country
287796511
Україна Україна
3033525

Downloads

Belarus Belarus
2
China China
479906
France France
1
Germany Germany
2
India India
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Russia Russia
2
Singapore Singapore
1
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
95932176
Unknown Country Unknown Country
8
Україна Україна
6066834

Files

Файл Розмір Формат Downloads
Mishenin_systema_obrazovanyia.pdf 385.91 kB Adobe PDF 102478937

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.