Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43585
Title: Маркетингові дослідження іміджу українських жінок-лідерів
Authors: Білан, М.І.
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Keywords: маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
імідж
имидж
image
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Білан, І.М. Маркетингові дослідження іміджу українських жінок-лідерів [Текст] / І.М. Білан, О.С. Тєлєтов // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 284-286.
Abstract: Доведено, що жінка – це передусім обличчя, а тому іміджеві складові досить важливі (так свого часу Ю.В.Тимошенко була еталоном ділової жіночої краси). Поряд з цим необхідно обрати політичний імідж та послідовно відповідати йому. Надвисока показова амбітність тільки заважає та створює очевидні перепони до досягнення жінкою-лідером бажаної цілі.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43585
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other7
Canada1
Czech Republic1
Germany3
France1
Italy1
Ukraine4
United States5
Downloads
Other4
China1
Germany2
Russia1
Ukraine7
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Bilan_marketynhovi_doslidzhennia.pdf274.08 kBAdobe PDF16Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.