Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43590
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дослідження завдань та напрямків управління іміджем промислового підприємства
Authors Hryshchenko, Olena Fedorivna
ORCID
Keywords імідж
имидж
image
управління іміджем
управление имиджем
control image
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43590
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Грищенко, О.Ф. Дослідження завдань та напрямків управління іміджем промислового підприємства [Текст] / О.Ф. Грищенко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. — Суми : СумДУ, 2015. — С. 310-311.
Abstract У сучасному діловому середовищі важливого значення набуває поняття «імідж», а заходи щодо його регулювання стають ключовим управлінськими діями. Слід також зазначити, що, у розріз стереотипу, категорія «імідж» важлива як для окремої особистості, так і для товару (послуги) або суб’єкту господарювання незалежно від сфери та специфіки діяльності.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Finland Finland
1
France France
4
Germany Germany
6487
Greece Greece
1
Ireland Ireland
12973
Italy Italy
1
Kazakhstan Kazakhstan
2
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
8
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
94063
United Kingdom United Kingdom
48004
United States United States
25941
Unknown Country Unknown Country
94062

Downloads

China China
1
France France
3
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
48001
Ukraine Ukraine
94064
United Kingdom United Kingdom
48003
United States United States
281553
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Hryshchenko_Image.pdf 182,01 kB Adobe PDF 471633

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.