Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43728
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Протореклама – прообраз сучасної реклами
Authors Цуненко, С.
Keywords реклама
advertising
протореклама
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43728
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Цуненко, С. Протореклама – прообраз сучасної реклами [Текст] / С. Цуненко, Є.О. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 302-303.
Abstract У наш час, в умовах жорсткої конкуренції, для різних підприємств особливо актуальними є такі проблеми, як просування товарів та послуг, підвищення конкурентоспроможності підприємства, залучення нових споживачів. А вирішення цих проблем стає неможливим без правильного та умілого використання комунікацій у маркетингу, а саме реклами.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
3
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
582
Russia Russia
3
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
553
United Kingdom United Kingdom
2326
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
13

Downloads

China China
554
Czechia Czechia
1
France France
2327
Germany Germany
2
Netherlands Netherlands
1
Romania Romania
3490
Russia Russia
15
Ukraine Ukraine
3491
United Kingdom United Kingdom
2325
United States United States
584
Unknown Country Unknown Country
200

Files

File Size Format Downloads
Tsunenko_reklama.pdf 265,35 kB Adobe PDF 12990

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.