Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43851
Title: Дослідження та аналіз бренду компанії NIKE
Authors: Конопленко, Т.О.
Ivashova, Nadiia Vasylivna
Keywords: дослідження
исследование
research
бренд
brand
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Конопленко, Т.О. Дослідження та аналіз бренду компанії NIKE [Текст] / Т.О. Конопленко, Н.В. Івашова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 293-294.
Abstract: Важко переоцінити роль брендингу у виведенні та просуванні товару на ринку. Саме бренд ідентифікує товар із його товаровиробником, формує імідж та є запорукою якості. Політика брендингу, починаючи від створення товару й продовжуючи його існуванням на ринку, є важливою складовою маркетингової діяльності провідних товаровиробників. Для товаровиробника досягнути лояльності та стійкої прихильності споживачів до свого товару – головне завдання його політики брендингу.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43851
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other10
Canada1
China1
Germany4
Finland1
France1
United Kingdom1
Russia1
Ukraine14
United States1
Downloads
Other347
China2
Czech Republic6
Germany4
EU3
France10
United Kingdom5
Netherlands2
Romania5
Russia46
Slovakia1
Ukraine420
United States15


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Konoplenko_ doslidzhennia.pdf264 kBAdobe PDF866Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.