Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46417
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові ресурси регіону як основа ефективної системи розподілу промислового підприємства
Other Titles Маркетинговые ресурсы региона как основа эффективной системы распределения промышленного предприятия
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Keywords маркетингові ресурси
маркетинговые ресурсы
marketing resources
регіон
регион
region
розподіл
распределние
distribution
промислове підприємство
промышленное предприятие
industrial enterprise
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46417
Publisher Суми : ФОП Ткачов О.О.
License
Citation Біловодська, О.А. Маркетингові ресурси регіону як основа ефективної системи розподілу промислового підприємства / О.А. Біловодська // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей X Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 29 вересня – 1 жовтня 2016 року. – Суми : ФОП Ткачов О.О., 2016. – С. 40-41.
Abstract Автором запропоновано структуру маркетингових ресурсів, на основі якої можна раціонально та обґрунтовано побудувати систему розподілу як на регіональному рівні, так і на рівні окремого підприємств. Кожна із зазначених складових ресурсів являє собою сукупність можливих досягнень цілей регіону, а в результаті взаємодії їх всіх досягається ефект цілісності, тобто виникають нові властивості, якими кожен окремий вид ресурсу не володіє.
Автором предложена структура маркетинговых ресурсов, на основе которой можно рационально и обоснованно построить систему распределения как на региональном уровне, так и на уровне отдельного предприятия. Каждая из указанных составляющих ресурсов представляет собой совокупность возможных достижений целей региона, а в результате взаимодействия их всех достигается эффект целостности, то есть возникают новые свойства, которыми каждый отдельный вид ресурса не обладает.
The author proposed structure of marketing resources on which you can rationally and reasonably construct the distribution system at the regional level and at the level of individual enterprises. Each of these components is a collection of resources possible achievement objectives in the region, and the interaction of all of them achieved the effect of integrity, that there are new properties that each individual type of resource has not
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
39
Hungary Hungary
1
Italy Italy
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
148
United States United States
4
Unknown Country Unknown Country
21

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
3
Italy Italy
1
Paraguay Paraguay
1
Serbia Serbia
1
Ukraine Ukraine
149
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
8

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska_MIIM_2016.PDF 288,63 kB Adobe PDF 166

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.