Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47129
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інноваційні фактори симетрування інформаційних потоків фешн-ринку
Authors Гардабхадзе, І.А.
Keywords індустрія моди
индустрия моды
fashion industry
споживач
потребитель
consumer
обмін інформацією
обмен информацией
information exchange
симетрування інформації
симметрирование информации
balancing information
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47129
Publisher Ткачов О.О.
License
Citation Гардабхадзе, І.А. Інноваційні фактори симетрування інформаційних потоків фешн-ринку [Текст] / І.А. Гардабхадзе // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 52-53.
Abstract З переходом постіндустріального суспільства у нову, інформаційну, формацію інформація з інфраструктурної одиниці перетворилася в основний продукт забезпечення сталого розвитку. У сфері економіки головним фактором досягнення успіху стає інформація, володіння якою виступає значущим джерелом конкурентної переваги і веде до перерозподілу економічних, соціальних і політичних ресурсів
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
20
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1035
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
231
United Kingdom United Kingdom
4136
United States United States
767
Unknown Country Unknown Country
8

Downloads

China China
1
Germany Germany
3
South Africa South Africa
1
Ukraine Ukraine
193
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
767
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Hardabkhadze_consumer.pdf 345,46 kB Adobe PDF 968

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.