Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47129
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інноваційні фактори симетрування інформаційних потоків фешн-ринку
Authors Гардабхадзе, І.А.
ORCID
Keywords індустрія моди
индустрия моды
fashion industry
споживач
потребитель
consumer
обмін інформацією
обмен информацией
information exchange
симетрування інформації
симметрирование информации
balancing information
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47129
Publisher Ткачов О.О.
License
Citation Гардабхадзе, І.А. Інноваційні фактори симетрування інформаційних потоків фешн-ринку [Текст] / І.А. Гардабхадзе // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 52-53.
Abstract З переходом постіндустріального суспільства у нову, інформаційну, формацію інформація з інфраструктурної одиниці перетворилася в основний продукт забезпечення сталого розвитку. У сфері економіки головним фактором досягнення успіху стає інформація, володіння якою виступає значущим джерелом конкурентної переваги і веде до перерозподілу економічних, соціальних і політичних ресурсів
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
20
Finland Finland
1
Germany Germany
3
Greece Greece
6205
Ireland Ireland
47345
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1035
Singapore Singapore
2148203
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
716148
United Kingdom United Kingdom
330646
United States United States
4296405
Unknown Country Unknown Country
716147

Downloads

China China
212667
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
South Africa South Africa
1
Ukraine Ukraine
2148202
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
8262162
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Hardabkhadze_consumer.pdf 345,46 kB Adobe PDF 10623040

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.