Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47573
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування лояльності у споживачів промислових підприємств
Authors Неткова, В.М.
ORCID
Keywords промислове підприємство
промышленное предприятие
industrial enterprise
лояльність
лояльность
loyalty
споживач
потребитель
consumer
інвестиції
инвестиции
investments
управління
управление
management
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47573
Publisher Ткачов О.О.
License
Citation Неткова, В.М. Формування лояльності у споживачів промислових підприємств [Текст] / В.М. Неткова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 175-176.
Abstract Відносно нещодавно, процес формування лояльності споживачів розглядався виключно, як один з можливих, але не обов’язкових наслідків маркетингової діяльності. Але, у зв’язку з інтенсифікацією конкуренції, динамічними ринковими змінами, проблемами у багатьох галузях промисловості (знос основних фондів, низька конкурентоспроможність, негнучкість управління та інш.), питання щодо формування лояльності стає особливо актуальним.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
40957
Greece Greece
3045
Ireland Ireland
80392
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
1178308
United Kingdom United Kingdom
298045
United States United States
4963060
Unknown Country Unknown Country
6

Downloads

Belgium Belgium
1
China China
2
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Syria Syria
1
Ukraine Ukraine
1178308
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
6563822
Unknown Country Unknown Country
7

Files

File Size Format Downloads
Netkova_loyalty.pdf 346.57 kB Adobe PDF 7742146

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.