Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47974
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Перспективи використання мобільної реклами
Authors Гейко, А.В.
ORCID
Keywords мобільна реклама
мобильная реклама
mobile advertising
просування товару
продвижение товара
product promotion
споживач
потребитель
consumer
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47974
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Гейко А. В. Перспективи використання мобільної реклами [Текст] / А. В. Гейко ; наук. кер. К. В. Бажеріна // Сучасний менеджмент і економічний розвиток : матеріали постійно діючої міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 1 вересня 2015 р. - 31 серпня 2016 р. – Суми : СумДУ, 2016.
Abstract У статті проведено аналіз використання мобільної реклами. Окрему увагу надано виділенню основних переваг даного типу реклами.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
46979
Greece Greece
1
Ireland Ireland
8424
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
541880
United Kingdom United Kingdom
271183
United States United States
3035840
Unknown Country Unknown Country
541879

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
China China
2
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Mexico Mexico
1
Ukraine Ukraine
4446195
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4446194
Unknown Country Unknown Country
16

Files

File Size Format Downloads
Geiko_Mobilna_reklama.pdf 139,55 kB Adobe PDF 8892414

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.