Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49002
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Моделювання оптимального розподілу витрат на рекламну кампанію підприємства
Authors Бесараб, І.Л.
ORCID
Keywords реклама
advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49002
Publisher Cумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Бесараб, І.Л. Моделювання оптимального розподілу витрат на рекламну кампанію підприємства [Текст] / І.Л. Бесараб ; наук. О.В. Кузьменко, В.В. Роєнко // Перший крок у науку : матеріали VІІІ студентської конференції, м. Суми, 11 грудня 2016 р. / Відп. за вип. М.Б. Оприско. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 156.
Abstract У рамках даного дослідження вирішено знайти оптимальний план замовлення рекламних звернень (радіо або телебачення) з використанням інструментарію лінійного програмування, а саме симплекс-методу для вирішення прямої та двоїстої задач.
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Canada Canada
1465
China China
1
Czechia Czechia
1
Germany Germany
10121
Greece Greece
1
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
5061
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Mongolia Mongolia
1
Ukraine Ukraine
74570
United Kingdom United Kingdom
37552
United States United States
277805
Unknown Country Unknown Country
6

Downloads

China China
1
Germany Germany
20240
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
149022
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
406588
Unknown Country Unknown Country
8

Files

File Size Format Downloads
Besarab_reklamna_kampaniia.pdf 609.93 kB Adobe PDF 575863

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.