Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49446
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій
Other Titles Классификация основных форм и видов маркетинговых интернет-комуникаций
Classification of basic forms and types of marketing on-line communications
Authors Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Saher, Liudmyla Yuriivna  
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Рязанцева, Ю.М.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-5628-5477
Keywords інтернет-маркетинг
комунікації
маркетингові інтернет-комунікації
комунікаційні інтернет-технології
засоби інтернет-комунікацій
інтернет-реклама
медіа-засоби
веб-ресурс
сайт
TTL-інструменти
интернет-маркетинг
коммуникации
маркетинговые интернет- коммуникации
коммуникационные интернет-технологии
средства интернет-коммуникаций
интернет-реклама
средства масс-медиа
веб-ресурс
сайт
TTL-инструменты
Internet-marketing
communication
marketing on-line communications
communicative Internet-technology
tools of Internet communications
Internet-advertising
means of mass media
web resource
website
TTL-tools
Type Article
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49446
Publisher Cумський державний університет
License
Citation Мельник, Ю.М. Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій [Текст] / Ю.М. Мельник, Л.Ю. Сагер, Н.С. Ілляшенко, Ю.М. Рязанцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. – С. 43-55.
Abstract У статті проаналізовано різні підходи до класифікації маркетингових інтернет-комунікацій, визначено їх місце в системі комунікацій підприємства. Автори запропонували найбільш узагальнену структуру маркетингових інтернет-комунікацій, а також доповнено її такими формами, як комунікаційні інтернет-технологій і засоби інтернет-комунікацій, також подані ґрунтовні визначення та різновиди запропонованих категорій.
В статье проанализированы различные подходы к классификации маркетинговых интернет-коммуникаций, определено их место в системе коммуникаций предприятия. Авторами предложена наиболее обобщенная структура маркетинговых интернет-коммуникаций, которая была дополнена такими формами, как коммуникационные интернет-технологий и средства интернет-коммуникаций, также представлены типовые определения и виды предлагаемых категорий.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Brazil Brazil
1
Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
1
Finland Finland
1
France France
1941285591
Germany Germany
565731002
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1915265
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
41723
Russia Russia
1
Slovenia Slovenia
1
Ukraine Ukraine
-1632033661
United Kingdom United Kingdom
1941285576
United States United States
-2097412654
Unknown Country Unknown Country
1668745765

Downloads

China China
1
Czechia Czechia
10746866
EU EU
1
Estonia Estonia
13690718
Finland Finland
923480442
France France
-1427783839
Georgia Georgia
1
Germany Germany
565731003
India India
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1915269
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
4859146
Russia Russia
14
Singapore Singapore
1
Spain Spain
4859150
Switzerland Switzerland
-1427783841
Ukraine Ukraine
-1632033660
United Kingdom United Kingdom
7802988
United States United States
-1632033659
Unknown Country Unknown Country
-1462346437
Uzbekistan Uzbekistan
1

Files

File Size Format Downloads
Melnyk_klasyfikatsiia.pdf 441,7 kB Adobe PDF -1753928535

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.