Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49446
Title: Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій
Other Titles: Классификация основных форм и видов маркетинговых интернет-комуникаций
Classification of basic forms and types of marketing on-line communications
Authors: Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Saher, Liudmyla Yuriivna
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Рязанцева, Ю.М.
Keywords: інтернет-маркетинг
комунікації
маркетингові інтернет-комунікації
комунікаційні інтернет-технології
засоби інтернет-комунікацій
інтернет-реклама
медіа-засоби
веб-ресурс
сайт
TTL-інструменти
интернет-маркетинг
коммуникации
маркетинговые интернет- коммуникации
коммуникационные интернет-технологии
средства интернет-коммуникаций
интернет-реклама
средства масс-медиа
веб-ресурс
сайт
TTL-инструменты
Internet-marketing
communication
marketing on-line communications
communicative Internet-technology
tools of Internet communications
Internet-advertising
means of mass media
web resource
website
TTL-tools
Issue Year: 2016
Publisher: Cумський державний університет
Citation: Мельник, Ю.М. Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій [Текст] / Ю.М. Мельник, Л.Ю. Сагер, Н.С. Ілляшенко, Ю.М. Рязанцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. – С. 43-55.
Abstract: У статті проаналізовано різні підходи до класифікації маркетингових інтернет-комунікацій, визначено їх місце в системі комунікацій підприємства. Автори запропонували найбільш узагальнену структуру маркетингових інтернет-комунікацій, а також доповнено її такими формами, як комунікаційні інтернет-технологій і засоби інтернет-комунікацій, також подані ґрунтовні визначення та різновиди запропонованих категорій.
В статье проанализированы различные подходы к классификации маркетинговых интернет-коммуникаций, определено их место в системе коммуникаций предприятия. Авторами предложена наиболее обобщенная структура маркетинговых интернет-коммуникаций, которая была дополнена такими формами, как коммуникационные интернет-технологий и средства интернет-коммуникаций, также представлены типовые определения и виды предлагаемых категорий.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49446
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other57
Brazil1
Canada1
China1
Germany3
France1
Italy1
Russia1
Ukraine29
United States7
Downloads
Other105
China1
Germany3
EU1
France6
United Kingdom1
Netherlands1
Poland4
Russia14
Singapore1
Ukraine92
United States3
Uzbekistan1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Melnyk_klasyfikatsiia.pdf441.7 kBAdobe PDF233Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.