Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49446
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій
Other Titles Классификация основных форм и видов маркетинговых интернет-комуникаций
Authors Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Saher, Liudmyla Yuriivna  
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Рязанцева, Ю.М.
Keywords інтернет-маркетинг
комунікації
маркетингові інтернет-комунікації
комунікаційні інтернет-технології
засоби інтернет-комунікацій
інтернет-реклама
медіа-засоби
веб-ресурс
сайт
TTL-інструменти
интернет-маркетинг
коммуникации
маркетинговые интернет- коммуникации
коммуникационные интернет-технологии
средства интернет-коммуникаций
интернет-реклама
средства масс-медиа
веб-ресурс
сайт
TTL-инструменты
Internet-marketing
communication
marketing on-line communications
communicative Internet-technology
tools of Internet communications
Internet-advertising
means of mass media
web resource
website
TTL-tools
Type Article
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49446
Publisher Cумський державний університет
License
Citation Мельник, Ю.М. Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій [Текст] / Ю.М. Мельник, Л.Ю. Сагер, Н.С. Ілляшенко, Ю.М. Рязанцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. – С. 43-55.
Abstract У статті проаналізовано різні підходи до класифікації маркетингових інтернет-комунікацій, визначено їх місце в системі комунікацій підприємства. Автори запропонували найбільш узагальнену структуру маркетингових інтернет-комунікацій, а також доповнено її такими формами, як комунікаційні інтернет-технологій і засоби інтернет-комунікацій, також подані ґрунтовні визначення та різновиди запропонованих категорій.
В статье проанализированы различные подходы к классификации маркетинговых интернет-коммуникаций, определено их место в системе коммуникаций предприятия. Авторами предложена наиболее обобщенная структура маркетинговых интернет-коммуникаций, которая была дополнена такими формами, как коммуникационные интернет-технологий и средства интернет-коммуникаций, также представлены типовые определения и виды предлагаемых категорий.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

Brazil Brazil
1
Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
3
Italy Italy
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
919
United States United States
8
Unknown Country Unknown Country
70

Downloads

China China
1
EU EU
1
France France
6
Germany Germany
3
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
4
Russia Russia
14
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
832
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3
Unknown Country Unknown Country
120
Uzbekistan Uzbekistan
1

Files

File Size Format Downloads
Melnyk_klasyfikatsiia.pdf 441,7 kB Adobe PDF 988

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.