Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49519
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив економічної кризи на поведінку вітчизняних споживачів і сприйняття інновацій
Other Titles The impact of the economic crisis on domestic consumers behavior and perception of innovation
Влияние экономического кризиса на поведение отечественных потребителей и восприятие инноваций
Authors Решетнікова, І.Л.
Сагайдак, М.П.
ORCID
Keywords поведінка споживача
економічна криза
ВВП
рівень життя
економія витрат
інновації
рівень доходів
індекс споживчих переваг
психографічний портрет споживача
поведение потребителя
экономический кризис
ВВП
уровень жизни
экономия затрат
инновации
уровень доходов
индекс потребительских предпочтений
психографический портрет потребителя
consumer behavior
economic crisis
GDP
standard of living
cost savings
innovation
income
index of consumer preferences
consumer psychographic portrait
Type Article
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49519
Publisher Cумський державний університет
License
Citation Решетнікова, І.Л. Вплив економічної кризи на поведінку вітчизняних споживачів і сприйняття інновацій [Текст] / І.Л. Решетнікова, М.П. Сагайдак // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 191-205. - Режим доступу: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/journals/2016/4/191-205
Abstract У статті з’ясовано яким чином політична та економічна криза останніх років вплинула на поведінку українських споживачів; як змінилися їх переваги щодо придбання речей, проведення вільного часу, спілкування, навчання; як споживачі оцінюють своє економічне становище, чого очікують у майбутньому та як структурні зміни в споживчих настроях і доходах населення відбилися на їх готовності сприймати інноваційні продукти. Визначено економічні чинники, що мають найбільший ступінь впливу на споживчу поведінку. Доведено, що політична нестабільність та економічна криза негативно впливають на рівень споживання українців і в цілому гальмують як процес упровадження інноваційних продуктів на вітчизняний ринок, так і процес еволюційного становлення культури споживання в Україні. Одержані результати дозволять відстежувати у динаміці основні соціальні індикатори: рівень доходів, споживчі настрої, рівень життя, зміни у стилі життя і психографічних характеристиках, споживання товарів і послуг, а сформульовані висновки дають уяву про пріоритети споживачів і можуть бути використані підприємствами для коригування власної маркетингової інноваційної політики.
В статье определено, каким образом политический и экономический кризис последних лет влияет на поведение украинских потребителей; как изменились их предпочтения относительно приобретения вещей, времяпрепровождения, общения, обучения; как потребители оценивают свое экономическое состояние, чего ожидают в будущем и как структурные изменения в потребительских настроениях и доходах населения отображаются на их готовности воспринимать инновационные продукты. Определены экономические факторы, которые имеют наибольшую степень влияния на потребительское поведение. Доказано, что политическая нестабильность и экономический кризис негативно влияют на уровень потребления украинцев и в целом тормозят как процесс внедрения инновационных продуктов на отечественный рынок, так и процесс эволюционного становления культуры потребления в Украине. Полученные результаты позволят отслеживать в динамике основные социальные индикаторы: уровень доходов, потребительские настроения, уровень жизни, изменения в стиле жизни и психографических характеристиках, потреблении товаров и услуг, а сформулированные выводы дают представление о приоритетах потребителей и могут быть использованы предприятиями для корректировки собственной маркетинговой инновационной политики.
The purpose of the article is to find out how the political and economic crisis of recent years has affected the behavior of Ukrainian consumers. How changed their preferences in purchasing of things, leisure, communication and training. As consumers evaluate their economic situation, what is expected in the future and how structural changes in consumer confidence and incomes reflected in their willingness to take innovative products. The study involved the use of secondary information from official sources state institutions regarding economic situation in Ukraine, and the results of a survey conducted by professional marketing agencies on consumer sentiment population.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Brazil Brazil
1
Canada Canada
2
China China
1
France France
1
Germany Germany
1553133
Greece Greece
7709
Ireland Ireland
218674
Italy Italy
3
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1050
Poland Poland
3336156
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
23580868
United Kingdom United Kingdom
11791487
United States United States
249606952
Unknown Country Unknown Country
19

Downloads

Canada Canada
1
China China
2
Czechia Czechia
1
EU EU
1
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
87650530
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
4
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
249606954
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
249606954
Unknown Country Unknown Country
12

Files

File Size Format Downloads
Reshetnikova_vplyv_ekonomichnoi_kryzy.pdf 384,49 kB Adobe PDF 586864466

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.