Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50437
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості розроблення бренда АТЗТ «Сумський фарфоровий завод» |
Other Titles |
Features of development of brand of JSC Sumy Porcelain Plant |
Authors |
Пересадько, Г.О.
|
ORCID | |
Keywords |
фарфоровий завод бренд porcelain plant brand |
Type | Book chapter |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50437 |
Publisher | Друкарський дім "Папірус" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Пересадко, Г.О. Особливості розроблення бренда АТЗТ «Сумський фарфоровий завод» [Текст] / Г.О. Пересадько // Маркетинг. Менеджмент. Інновації : монографія / За ред. С.М. Ілляшенка. – Суми: Друкарський дім «Папірус», 2010. – С. 293-300. |
Abstract |
Основним видом діяльності Сумського фарфорового заводу вважається виробництво фарфорових виробів. Погіршення рівня життя внаслідок фінансової кризи не створює сприятливих умов для збільшення попиту на цю продукцію, але грамотна маркетингова політика буде сприяти збільшенню збуту фарфорових виробів передусім на території України. The basic type of activity of the Sumy porcelain plant the production of china-wares is considered. Worsening of standard of living as a result of financial crisis does not create favourable terms for the increase of demand on this products, but a literate marketing policy will assist the increase of sale of china-wares foremost on territory of Ukraine. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views

1

1

1

25

1

1

33975

1

1

1

256486

128788

2186335

10
Downloads

3

1

3

1

2186333

1

2186342

1

2186336

2605636
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Peresadko.pdf | 377.75 kB | Adobe PDF | 9164657 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.