Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51868
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особистісно орієнтовані технології організації навчально-виховного процесу студентів ВНЗ
Other Titles Personally-oriented Technologies of Educational Process Organization for Students of university
Authors Pylypei, Leonid Petrovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3508-1675
Keywords студенти
місце проживання
база
мотивація
професійно-прикладна фізична підготовка (ППФП)
антропні технології
students
place of residence
sports base
motivation
professional-applied physical preparation (PAPP)
atrophy technology
студенты
место жительства
мотивация
профессионально-прикладная физическая подготовка (ППФП)
антропные технологии
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51868
Publisher ХДАФК
License
Citation Пилипей, Л. П. Особистісно орієнтовані технології організації навчально-виховного процесу студентів ВНЗ [Текст] / Л. П. Пилипей // Слобожанський науково-спортивний вісник. – 2013. - № 1. – С. 95-98.
Abstract У статті розглянуто рівень фізичної підготовленості студентів і випускників Вищих навчальних закладів України. Наведено аналіз публікацій про низький рівень кондиційної фізичної підготовленості студентів. Показано, що існуюча система фізичного виховання в вузах України неефективна. Проведено експеримент з організації процесу фізичного виховання на основі особисто орієнтованих технологій в Державному вищому навчальному закладі «Українська академія банківської справи Національного банку України», м. Суми. В експерименті приймали участь 445 студентів у віці 17-23 років. Створена системно-синергетична технологія організації навчально-виховного процесу. У дослідженні використано дані анкетного опитування понад 4 тис. студентів ДВНЗ «УАБС НБУ», м. Суми. Встановлено, що використання новітніх технологій організації навчального процесу, як врахування мотивації, рівня підготовленості, інтересів студентів, створення умов за місцем проживання відповідна програма, дало можливість створити ефективну систему фізичного виховання.
В статье рассмотрен уровень физической подготовленности студентов и выпускников высших учебных заведений Украины. Приведен анализ публикаций о низком уровне кондиционной физической подготовленности студентов. Показано, что существующая система физического воспитания в вузах Украины неэффективна. Проведен эксперимент по организации процесса физического воспитания на основе лично ориентированных технологий в Государственном высшем учебном заведении «Украинская академия банковского дела Национального банка Украины», г. Сумы. В эксперименте принимали участие 445 студентов в возрасте 17-23 лет. Создана системно-синергетическая технология организации учебно-воспитательного процесса. В исследовании использованы данные анкетного опроса более 4 тыс. студентов ДВНЗ «УАБС НБУ», г. Сумы. Установлено, что использование новейших технологий организации учебного процесса, как учет мотивации, уровня подготовленности, интересов студентов, создание условий по месту жительства соответствующая программа, позволило создать эффективную систему физического воспитания.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
Denmark Denmark
1
France France
1
Germany Germany
2
Greece Greece
1
Ireland Ireland
2223
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
112098
Ukraine Ukraine
21977
United Kingdom United Kingdom
7642
United States United States
224196
Unknown Country Unknown Country
21976

Downloads

Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
58271
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
112097
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Pylypei_sports_base.pdf 221,37 kB Adobe PDF 170374

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.