Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53973
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування конкурентоспроможності банку за допомогою брендінгу
Other Titles Formation of the bank's competitiveness through branding
Authors Борис, О.Ю.
Keywords брендінг
позиціонування
лояльність
конкурентні переваги
конкурентоспроможність
branding
positioning
loyalty
competitive advantage
competitiveness
брендинг
позиционирования
лояльность
конкурентные преимущества
конкурентоспособность
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/53973
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Борис, О.Ю. Формування конкурентоспроможності банку за допомогою брендінгу / О.Ю. Борис // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. наук. праць.- Суми: УАБС НБУ, 2007.- Т. 22.- С. 216-225.
Abstract В умовах сучасного ринку управління стосунками з клієнтами є пріоритетним напрямом діяльності банківської установи. Стрімкий розвиток маркетингу утримання клієнтів вимагає удосконалення існуючих клієнт-орієнтованих стратегій та введення інновацій – реалізації програм повної лояльності. Повна лояльність до банку розглядається як сильна емоційна прив’язаність до бренда, що є ефективним інструментом при формуванні ставлення до банку – головного фінансового інституту. Пропонується власний погляд на визначення Vip-клієнта, де саме рівень лояльності визначатиме рівень його пріоритетності для банку.
In today's market customer relationship management is a priority of the banking institution. Rapid development of marketing retention calls to improve existing strategies of customer service and innovation - implementing programs complete loyalty. Full loyalty to the bank is regarded as a strong emotional attachment to the brand, which is an effective tool in forming attitude to the bank - the main financial institution. A custom-looked at in determining Vip-client, where the loyalty level will determine its priorities rytetnosti for the bank.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
2834
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
2832
United Kingdom United Kingdom
1414
United States United States
707
Unknown Country Unknown Country
15

Downloads

China China
2
France France
3
Germany Germany
48
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
7821
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
16

Files

File Size Format Downloads
Borys_branding.pdf 840,04 kB Adobe PDF 7898

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.