Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56018
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вмотивованість сприйняття рекламних текстів та мовні засоби її створення
Other Titles Motivation of Advertising Texts Acquisition and Lnguage Means of Its Creation
Authors Соколова, І.В.
Keywords мотивація
рекламний текст
мовні засоби
motivation
advertising text
language means
Type Article
Date of Issue 2003
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56018
Publisher Харківський національний університет
License
Citation Соколова І.В. Вмотивованість сприйняття рекламних текстів та мовні засоби її створення / І.В. Соколова // Вісник ХНУ. - 2003. - №611. - С. 197-200.
Abstract Робиться аналіз факторів, які сприяють сприйняттю рекламних текстів, а також досліджуються мовні засоби реалізації вмотивованості.
The article represents results of analysis of factors that promote advertising texts acquisition, as well as determination of necessary language means.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
34
Italy Italy
2
Ukraine Ukraine
289
Unknown Country Unknown Country
10

Downloads

China China
3
Germany Germany
36
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
258
Unknown Country Unknown Country
57

Files

File Size Format Downloads
Sokolova_Vmotyvovanist.pdf 239,51 kB Adobe PDF 355

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.