Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56958
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання мотиваційних технологій в процесі навчання |
Other Titles |
Using motivational technology in learning |
Authors |
Onishchenko, Marharyta Leonidivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5922-4840 |
Keywords |
мотивація технологія навчання motivation technology learning |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56958 |
Publisher | Українська академія банківської справи Національного банку України |
License | |
Citation | Гончарова М.Л. Використання мотиваційних технологій в процесі навчання / М.Л. Гончарова // Фінансова освіта: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку : зб. матеріалів Міжнародної навчально-методичної конференції (м. Севастополь, 29-30 квітня 2010 р.) / Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України». – Суми, 2010 . – С.82-85 |
Abstract |
Розглянуто використання мотиваційних технологій в процесі навчання The use of motivation in learning technologies |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
![Germany](/flags/de.gif)
132165
![Ireland](/flags/ie.gif)
25806
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
906
![Sweden](/flags/se.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
1390290
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
696051
![United States](/flags/us.gif)
7270629
![Unknown Country](/flags/--.gif)
9
Downloads
![Austria](/flags/at.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
1
![Finland](/flags/fi.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
2
![Germany](/flags/de.gif)
31
![Ireland](/flags/ie.gif)
25807
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Russia](/flags/ru.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
2780169
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
7270630
![Unknown Country](/flags/--.gif)
7
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Motiv_tehnolog.pdf | 180,1 kB | Adobe PDF | 10076652 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.