Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59613
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Formative Assessment Approaches in Language Classroom
Other Titles Способи поточного оцінювання на заняттях з іноземної мови
Authors Andreiko, Larysa Volodymyrivna
Keywords formative assessment
motivation
student's needs
feedback
поточне оцінювання
мотивація
потреби студентів
зворотній зв'язок
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59613
Publisher ХНУ імені В.Н. Каразіна
License
Citation Andreyko L.V. Formative assessment approach in language classroom / L. Andreyko // Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі : матеріали VI Міжнародної науково-методичної конференції. - Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна. - 2013. - 192 с.
Abstract Поточне оцінювання розглядається як засіб мотивації студентів та підвищення їх успішності. Пропонуються деякі способи формулювання завдань при поточному оціюванні на заняттях з іноземної мови.
The article looks at formative assessment as means of raising students' motivation and achievement.The author focuses on the design of formative assessment tasks in the English language classroom.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
182
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
10

Downloads

Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
138
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Andreyko_Formative_assessment_approach .pdf 460,7 kB Adobe PDF 143

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.