Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64571
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Бренд країни
Authors Воробйов, І.О.
ORCID
Keywords бренд
brand
Японія
Япония
Japan
Франція
Франция
France
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64571
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Воробйов, І.О. Бренд країни [Текст] / І.О. Воробйов ; наук. кер. Є.О. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 257-259.
Abstract З кожним днем все важче задовольнити потреби споживачів. Майже щодня з'являються нові рекламні кампанії, різноманітні акції, рекламні оголошення в різних формах та багато інших способів які б привернули увагу споживачів до потрібного товару. Але не тільки між компаніями йде боротьба за клієнтів, така боротьба є ще й між країнами. Кожна країна хоче збільшити свій бюджет і для цього вони вигадують найрізноманітніші способи.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
875651
Germany Germany
3486590
Greece Greece
1
Ireland Ireland
8008
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
547
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
329057
United Kingdom United Kingdom
165077
United States United States
3486588
Unknown Country Unknown Country
329056

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
329058
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3486586
Unknown Country Unknown Country
16

Files

File Size Format Downloads
Vorobiov_brend.pdf 1,9 MB Adobe PDF 3815666

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.