Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64763
Title: Лекція-конференція, як форма підвищення пізнавальної активності студентів
Authors: Primova, Liudmyla Oleksandrivna
Hrebenyk, Liudmyla Ivanivna
Chorna, Inna Valentynivna 
Inshyna, Nataliia Mykolaivna
Keywords: лекція-конференція
лекция-конференция
lecture-conference
пізнавальна активність
познавательная активность
cognitive activity
студенти
студенты
students
Issue Year: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Лекція-конференція, як форма підвищення пізнавальної активності студентів [Текст] / Л.О. Прімова, Л.І. Гребеник, І.В. Чорна, Н.М. Іншина // Перспективи розвитку медичної науки і освіти : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 25-річчю Медичного інституту Сумського державного університету, м. Суми, 16-17 листопада 2017 р. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 59-60.
Abstract: Лекція - одна з основних форм організації навчального процесу у ВНЗ, яка має на меті зорієнтувати студента у навчальному матеріалі та створити підґрунтя для його засвоєння і формування певних компетентностей. Реалізація компетентносного підходу в освіті передбачає впровадження у навчальний процес інноваційних педагогічних технологій, зокрема інноваційних лекцій. На відміну від традиційної форми проведення лекції, у якій студенту відведена «пасивна роль» слухача, інноваційні лекційні заняття сприяють розвитку творчого мислення, формують навички самостійного наукового пошуку та критичного підходу до матеріалу, навчають правилам ведення дискусії, презентації та відстоювання власної позиції, тощо.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64763
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (МІ)

Views
Other20
Germany1
Ukraine1
Downloads
Other1
China1
Germany1
France2
Ukraine2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Primova_lektsiia_konferentsiia.pdf1.11 MBAdobe PDF7Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.