Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65043
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title "Сарафанне радіо" як інструмент маркетингових комунікацій
Authors Топтун, Я.М.
ORCID
Keywords "сарафанне радіо"
"сарафанное радио"
"sarafan radio"
імідж
имидж
image
маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communications
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65043
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Топтун, Я.М. "Сарафанне радіо" як інструмент маркетингових комунікацій [Текст] / Я.М. Топтун; наук. кер. О.Ф. Грищенко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 328-330.
Abstract Якими словами можна охарактеризувати сучасного покупця? Недовірливий, скептичний, прискіпливий, перенасичений непотрібною рекламою. Дослідження показали, що споживач не довіряє рекламі, яка миготить навколо, а більше прислухається до рекомендацій друзів, знайомих та родичів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Germany Germany
10658
Ireland Ireland
5328
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Singapore Singapore
422087
Ukraine Ukraine
162325
United Kingdom United Kingdom
30880
United States United States
212880
Unknown Country Unknown Country
11

Downloads

China China
1
Czechia Czechia
1
Germany Germany
30882
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
162326
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
422086
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Toptun_Sarafanne_radio.pdf 1,9 MB Adobe PDF 615303

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.