Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66810
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Мистецтво реклами
Authors Гаркуша, К.С.
Пригара, О.І.
ORCID
Keywords мистецтво реклами
вплив реклами
реклама
искусство рекламы
влияние рекламы
art of advertising
influence of advertising
advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66810
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Гаркуша, К.С. Мистецтво реклами [Текст] / К.С. Гаркуша, О.І. Пригара // Освіта, наука та виробництво: розвиток і перспективи: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 20 квітня 2017 р. - Суми: СумДУ, 2017. - С. 138-139.
Abstract Основною метою психологічного впливу реклами є створення і збереження такого інтересу до товару, що стимулював би дії до його придбання. Емоційний компонент установки реклами надає найбільший вплив на її ефективність; тому, передусім, необхідний облік емоційних компонентів реклами. Рекламний образ створює конкретні уявлення про предмет і певні почуття, які у потрібному напрямі впливають на поведінку глядача і читача. Рекламний образ формується з урахуванням індивідуальних особливостей рекламованого предмету й спільних рис, властивих групі предметів.
Appears in Collections: Наукові видання (ШІ)

Views

Argentina Argentina
1
France France
773
Germany Germany
-1439453642
Greece Greece
1
Ireland Ireland
90064
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
180127
Netherlands Netherlands
795706
Poland Poland
110737860
Russia Russia
1
Singapore Singapore
55368929
Ukraine Ukraine
-1841679962
United Kingdom United Kingdom
4526759
United States United States
1416060011
Unknown Country Unknown Country
9050380

Downloads

China China
2
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
-1841679961
United Kingdom United Kingdom
4526756
United States United States
1416060012
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Harkusha_art_of_advertising.pdf 524,06 kB Adobe PDF -421093179

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.