Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67635
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Активізація розвитку пізнавальних процесів учнів через нестандартні форми і методи проведення факультативних занять з математики
Authors Залозна, С.А.
ORCID
Keywords факультативні заняття
математика
навчання
факультативные занятия
обучение
mathematics
optional classes
teaching
Type Conference Papers
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67635
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Залозна, С.А. Активізація розвитку пізнавальних процесів учнів через нестандартні форми і методи проведення факультативних занять з математики мови [Текст] / С.А. Залозна // Освіта, наука та виробництво: розвиток і перспективи: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 19 квітня 2018 р. – Суми: СумДУ, 2018. – С. 204.
Abstract Факультативні заняття в школі проводяться з метою поглиблення знань учнів з окремих курсів, розділів чи тем навчального предмета з урахуванням бажань учнів. Це одна з ефективних форм диференційованого навчання, яка розрахована на розвиток пізнавальних інтересів, здібностей і формування професійної орієнтації учнів, оволодіння методами наукових досліджень.
Appears in Collections: Наукові видання (ШІ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
1117818
Greece Greece
1135
Ireland Ireland
104048
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
36501002
Ukraine Ukraine
12949652
United Kingdom United Kingdom
4689347
United States United States
141314660
Unknown Country Unknown Country
12949650

Downloads

China China
2
France France
284
Germany Germany
6526
Ireland Ireland
104050
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Ukraine Ukraine
36501001
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
36501001
Unknown Country Unknown Country
5

Files

File Size Format Downloads
Zalozna_navchalni_fakultatyvy.pdf 560,43 kB Adobe PDF 73112872

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.