Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68605
Title: Мотивація та стимулювання персоналу в ефективному управлінні підприємством та підвищенні інноваційної діяльності
Other Titles: Мотивация и стимулирование персонала в эффективном управлении предприятием и повышении инновационной деятельности
The motivation and stimulation of personnel in effective enterprise management and innovation activity improving
Authors: Климчук, А.О.
Михайлов, А.М.
Keywords: мотивація
стимулювання
мотив
потреба
стимул
персонал
підприємство
управління
інноваційна діяльність
мотивация
стимулирование
потребность
предприятие
управление
инновационная деятельность
Issue Year: 2018
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Климчук, А.О. Мотивація та стимулювання персоналу в ефективному управлінні підприємством та підвищенні інноваційної діяльності [Текст] / А.О. Климчук, А.М. Михайлов // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2018. - № 1. - С. 218-234. - DOI: 10.21272/mmi.2018.1-16.
Abstract: Стаття присвячена актуальним проблемам дослідження сутності мотивації та стимулювання персоналу на промислових підприємствах в умовах їх ефективного управління та підвищення інноваційної діяльності. Метою дослідження є детальне вивчення та аналіз особливостей стимулювання та мотивації персоналу, виявлення їх спільних та відмінних рис, взаємозв’язку із такими спорідненими категоріями як "потреба", "мотив" та "стимул", а також встановлення особливостей їх використання в процесі управління на промислових підприємствах. У статті розкрито сутність поняття "мотивація" та "стимулювання" з точки зору управління персоналом; доведено сутність поняття "стимулювання" з точки зору його розгляду як дієвого інструменту та вирішального зовнішнього чинника впливу на персонал у процесі розвитку категорії "мотивація"; здійснено аналіз історичного досвіду зародження та подальшого розвитку теорій мотивації; розглянуто еволюцію наукових уявлень щодо розвитку форм та методів стимулювання; доведено взаємозв’язок мотивації та стимулювання працівників із врахуванням їх потреб, мотивів та стимулів в ефективному управлінні промисловим підприємством та підвищенні його інноваційної діяльності.
Статья посвящена актуальным проблемам исследования сущности мотивации и стимулирования персонала на промышленных предприятиях в условиях их эффективного управления и повышения инновационной деятельности. Целью исследования является детальное изучение и анализ особенностей стимулирования и мотивации персонала, выявление их общих и отличительных черт, взаимосвязи с такими родственными категориями как "потребность", "мотив" и "стимул", а также установление особенностей их использования в процессе управления на промышленных предприятиях. В статье раскрыта сущность понятия "мотивация" и "стимулирование" с точки зрения управления персоналом; доказано сущность понятия "стимулирование" с точки зрения его рассмотрения как действенного инструмента и решающего внешнего фактора воздействия на персонал в процессе развития категории "мотивация"; осуществлен анализ исторического опыта зарождения и дальнейшего развития теорий мотивации; рассмотрена эволюция научных представлений о развитии форм и методов стимулирования; доказана взаимосвязь мотивации и стимулирования работников с учетом их потребностей, мотивов и стимулов в эффективном управлении промышленным предприятием и повышении его инновационной деятельности.
Today, an important prerequisite for the development of modern society is paying special attention to personnel, that creates conditions for economic growth and competitiveness in conditions of maximum use of innovations and innovations for the individual employee and the enterprise as a whole, and also guarantees its economic security. To determine the aspects that are important for the manager to create motivated personnel is necessary first of all to determine what are the concepts such as motivation and stimulation of personnel may be used at the enterprise. The main objective of the study is to analyze the nature of personnel motivation and stimulation, determine characteristics and distinctive features of these concepts, their relationship with adjacent categories such as "need", "motive" and "stimulus" and establish the characteristics of their use in management and innovation activity improvement at the enterprise.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68605
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other51
Downloads
Other54


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Klymchuk_motyvatsiia_stymuliuvannia.pdf349.37 kBAdobe PDF54Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.