Search



Clear search fields
Showing results 1 to 18 of 18
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Теорія і практика управління в системах функціонування міського пасажирського транспорту Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Маленко, Я.О. Article -923077138 -279525966
2009 Маркетинг, орієнтований на вартість, як інструмент сталого розвитку підприємств Робул, Ю.В. Article 1842768481 -323834924
2004 Розроблення стратегій розвитку підприємств з позицій реалізації маркетингових можливостей Терехова, І.В. Article 89809564 60592573
2009 Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 336127670 826802235
2009 Маркетингово-логістичне комплексне управління виробничою та підприємницькою діяльністю Коверга, С.В.; Деречинський, Ю.Н. Article 31872285 17401118
2006 Принципи побудови маркетингових промислових систем Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 498103052 580392762
2004 Маркетинг – основа формирования экономического потенциала экологоориентированного предприятия Fedorchenko, Kostiantyn Oleksandrovych Article 268229391 137200618
2009 Роль инноваций и маркетинга в развитии промышленности Азербайджанской Республики в условиях конкурентной среды в мире Алиев, Ш.Т. Article 148635670 134997198
2008 Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу Заруба, В.Я.; Парфентенко, І.А. Article 33628550 102382563
2009 Динамика функций маркетинга в инновационном процессе Антоненко, Т.С. Article 1315769 2058004
2008 Маркетингові дослідження на ринках високотехнологічних товарів Демків, Я.В. Article 441510125 1000403972
2007 Класифікація різновидів маркетингу на основі аналізу етапів його розвитку Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 16274991 54253466
2009 Позиціонування підприємств рекламної галузі: сутність та стратегії Мельникович, О.М. Article 87852057 228800682
2009 Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інновацій Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article -785200720 -721451440
2006 Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -908638706 -1458286546
2004 Можливості маркетингу у ресурсозбереженні Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 46524802 26902267
2008 Инновации в маркетинге на рынке совместного инвестирования Чумаков, Ю.А. Article 3654918 4608030
2009 Розроблення та позицiонування молодiжного Iнтернет-проекту шляхом малобюджетного маркетингу Пересадько, Г.О.; Лисенко, В.С.; Кондруніна, К.Ю. Article -915825046 1168426451