Search



Clear search fields
Showing results 1 to 17 of 17
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 The realization of the language game on the lexical-semantic level in advertising english slogans Chulanova, Halyna Valeriivna; Voronko, A.V. Article 1549389552 -1951485105
2018 Strategy of Argument Impact in American Political Advertisement Chulanova, Halyna Valeriivna; Syzonenko, M.I. Article -811967717 -775553002
2017 Emotive Means in Blurbs and Summaries Chulanova, Halyna Valeriivna; Strilko, A.L. Article 1256951472 1906181265
2017 Gender Marked Words in Advertising Texts: The Equivalence of Translation Chulanova, Halyna Valeriivna; Shevchenko, S.V. Article 1272732038 1841267881
2015 Системотвірні характеристики рекламного інтернет-дискурсу в аспекті перекладу Chulanova, Halyna Valeriivna Article 20571247 19583324
2014 Manipulation strategy and tactics of blurbs Chulanova, Halyna Valeriivna Article 1768492047 614143828
2014 Вербальні та невербальні компоненти приватного інтернет - оголошення Chulanova, Halyna Valeriivna; Домашенко, Т.В.; Анохін, Ю.Л. Article 852071127 879126483
2014 Cпецифіка словотвірної комбінаторики основи слова Shchyglo, Larysa Volodymyrivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 1116235087 1030285591
2013 Чтение как творческий процесс Chulanova, Halyna Valeriivna Article -623754864 706461098
2013 Структура англоязычных рекламных текстов компании APPLE Chulanova, Halyna Valeriivna; Костюченко, Е.А. Article -1801046203 1583901383
2012 Синтаксичні засоби вираження емоцій у текстах-регулятивах Chulanova, Halyna Valeriivna; Трофимець, Д.П. Article 41786624 68623491
2012 Лексичні носії експресивності Chulanova, Halyna Valeriivna; Кузьменко, І.М. Article 1502308584 856213031
2012 Онтологічні та гносеологічні аспекти текстів-регулятивів Chulanova, Halyna Valeriivna Article -1238000453 -1344806830
2011 Оценочный компонент значения в семантике субстантивных метафор Chulanova, Halyna Valeriivna; Семенец, Ю.С.; Medvid, Olena Mykolaivna Article 1673436593 703100703
2011 Композиційні та функціональні особливості креолізованого рекламного тексту на матеріалі реклами автомобілів Chulanova, Halyna Valeriivna; Моісеєнко, М.В. Article -1342450644 1158334172
2011 Категоризация интенций читателя-респонсера Chulanova, Halyna Valeriivna Article 2013820169 684218453
2010 Экстериоризация оценки в рекламных текстах Chulanova, Halyna Valeriivna Article -1931876993 -1185654005