Search





Clear search fields
Showing results 1 to 9 of 9
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Маркетинг, орієнтований на вартість, як інструмент сталого розвитку підприємств Робул, Ю.В. Article 473871488 -323834924
2009 Энергетика и устойчивое развитие: проблемы и перспективы выработки согласованной политики Sabadash, Viktor Volodymyrovych Article 713068129 600349953
2009 Мотиваційні аспекти процесу використання послуг лісових екосистем Бас, Т.Б.; Загвойська, Л.Д. Article 597824346 2001582515
2009 Маркетингові екологічні стратегії як концептуальний бізнес сталого розвитку підприємства Андрєєва, Н.М.; Мартинюк, О.М. Article -431349587 682226733
2009 Формування маркетингових критеріїв щодо оцінки інноваційного потенціалу регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article -1484845577 -1681287863
2009 Принципы устойчивого развития общества в условиях европейской интеграции Antoniuk, Nataliia Anatoliivna; Красюк, Инна Витальевна; Красюк, Інна Віталіївна; Krasiuk, Inna Vitaliivna Article 1350408265 260274960
2009 Науковий підхід до визначення екологічного сліду, як індикатора сталого розвитку на рівні регіональних економік Kubatko, Oleksandra Viktorivna Article 1459798116 -650352597
2009 The sustainable development modeling and mechanisms of its implementation on regional level Kubatko, Oleksandr Vasylovych Article 869719198 641249929
2009 Стратегiї сталого розвитку: iсторична ретроспектива Kovalov, Bohdan Leonidovych Article -294494524 1903255784