Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74852
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дизайн підхід у маркетингових дослідженнях
Other Titles Design approach in marketing research
Authors Морозов, М.О.
Keywords дизайн
design
дослідження
исследования
research
маркетинг
marketing
проектування
проектирование
design
споживач
потребитель
consumer
продукт
product
маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
marketing research
якісті та кількісні методики
качественные и количественные методики
quality and quantitative techniques
опитування споживачів
опрос потребителей
consumer surveys
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2019
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74852
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Морозов М.О. Дизайн підхід у маркетингових дослідженнях [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.:6.030507 – маркетинг / М.О. Морозов; наук. керівник С.М. Ілляшенко. – Суми: СумДУ, 2019. – 61 с.
Abstract Мета роботи: знаходження переваг дизайн-підходу в маркетингових дослідженнях перед традиційними та пошук можливості поєднання й інтеграції підходів, задля впровадження найкращого бізнес-рішення та вибору найбільш вірної стратегії розвитку продукту. Ціль роботи: показати недоліки типових маркетингових досліджень, які застосовуються переважною більшістю компаній України та Європи, та запропонувати вдосконалленя підходу до аналізу ринку, використовуючи дизайн-підхід як основоположний всього дослідницького процесу. Об'єкт дослідження: недосконалість традиційного підходу в маркетингових дослідженнях. Предмет дослідження: способи покращення результатів маркетингових досліджень за допомогою впровадження дизайн підходу.
Цель работы: нахождение преимуществ дизайн-подхода в маркетинговых исследованиях перед традиционными и поиск возможности сочетания и интеграции подходов, для внедрения лучшего бизнес-решения и выбора наиболее верной стратегии развития продукта. Цель работы: показать недостатки типичных маркетинговых исследований, применяются подавляющим большинством компаний Украины и Европы, и предложить вдосконалленя подхода к анализу рынка, используя дизайн-подход как основополагающий всего исследовательского процесса. Объект исследования: несовершенство традиционного подхода в маркетинговых исследованиях. Предмет исследования: способы улучшения результатов маркетинговых исследований с помощью внедрения дизайн подхода.
Purpose: finding the benefits of a design approach in marketing research before traditional and look for opportunities to combine and integrate approaches to implement the best business solution and to choose the right product development strategy. Purpose: To show the shortcomings of typical marketing research that are used by the vast majority of Ukrainian and European companies, and to offer an improved approach to market analysis, using the design approach as the basis of the entire research process. Object of study: the imperfection of the traditional approach in marketing research. Research Object: Ways to improve marketing research results through the introduction of a design approach.
Appears in Collections: Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
186
Unknown Country Unknown Country
23

Downloads

Ukraine Ukraine
184
Unknown Country Unknown Country
5

Files

File Size Format Downloads
Morozov_design.pdf 354,57 MB Adobe PDF 189

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.