Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75863
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Лукашева синергія у заяві про місію
Authors Гранкіна, Ю.
Ushchapovska, Iryna Vasylivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9746-5581
Keywords бренд
brand
мова бренду
язык бренда
brand language
місія
миссия
mission
бачення
видение
vision
цінності
ценности
values
Type Conference Papers
Date of Issue 2019
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75863
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Гранкіна, Ю. О. Лукашева синергія у заяві про місію / Ю.О. Гранкіна, І.В. Ущаповська // Матеріали сьомої Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників (Суми, 18–19 квітня 2019 р.) / уклад. : О.М. Євтушенко. – Суми: Сумський державний університет, 2019. – С. 100-103.
Abstract Лукашева синергія у заяві про місію Мова бренду – це система знаків та символів, що використовується для спілкування бренду зі своєю аудиторією (споживачами). Вона є полікодовою, оскільки реалізується різними засобами комунікації, тобто використовує різні семіотичні системи: вербальну, візуальну, аудіальну та сенсорну. Структура мови бренду представлена семіотичними системами різного походження, що об’єднані в комунікативних блоки зі специфічними лексико-семантичними характеристиками. Інтенціонально-аксіологічний вербальний блок містить затвердження намірів та визначення цінностей. Блок об’єднує такі елементи, як заява про місію (mission statement), бачення (vision) та цінності (values).
Лукашева синергия в заявлении про миссию Язык бренда - это система знаков и символов, используемый для общения бренда со своей аудиторией (потребителями). Она является поликодовой, поскольку реализуется различными средствами коммуникации, то есть использует различные семиотические системы: вербальную, визуальную, аудиальную и сенсорную. Структура языка бренда представлена ​​семиотическими системами различного происхождения, объединенных в коммуникативных блоки со специфическими лексикосемантическими характеристиками. Интенционально-аксиологический вербальный блок содержит утверждения намерений и определение ценностей. Блок объединяет такие элементы, как заявление о миссии (mission statement), видение (vision) и ценности (values).
Lukash synergy in the mission statement Brand language is a system of signs and symbols used to communicate a brand with its audience (consumers). It is polycodic because it is implemented by different means of communication, i. e. it uses different semiotic systems: verbal, visual, audial and sensory. The structure of the brand language is represented by semiotic systems of different origins, which are combined into communication blocks with specific lexical and semantic characteristics. Intentional-axiological verbal block contains an affirmation of intentions and definition of values. The unit integrates elements such as mission statement, vision, and values.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

China China
29219054
Germany Germany
703392
Greece Greece
1061
Ireland Ireland
44124
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
265
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
5403488
United Kingdom United Kingdom
1526986
United States United States
16136247
Unknown Country Unknown Country
5403487

Downloads

France France
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
58438107
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3053442
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Grankina_Ushchapovska.pdf 241,58 kB Adobe PDF 61491553

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.