Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75863
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Лукашева синергія у заяві про місію
Автори Гранкіна, Ю.
Ущаповська, Ірина Василівна  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9746-5581
Ключові слова бренд
brand
мова бренду
язык бренда
brand language
місія
миссия
mission
бачення
видение
vision
цінності
ценности
values
Вид документа Тези доповідей
Дати випуску 2019
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75863
Видавець Сумський державний університет
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Гранкіна, Ю. О. Лукашева синергія у заяві про місію / Ю.О. Гранкіна, І.В. Ущаповська // Матеріали сьомої Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників (Суми, 18–19 квітня 2019 р.) / уклад. : О.М. Євтушенко. – Суми: Сумський державний університет, 2019. – С. 100-103.
Короткий огляд (реферат) Лукашева синергія у заяві про місію Мова бренду – це система знаків та символів, що використовується для спілкування бренду зі своєю аудиторією (споживачами). Вона є полікодовою, оскільки реалізується різними засобами комунікації, тобто використовує різні семіотичні системи: вербальну, візуальну, аудіальну та сенсорну. Структура мови бренду представлена семіотичними системами різного походження, що об’єднані в комунікативних блоки зі специфічними лексико-семантичними характеристиками. Інтенціонально-аксіологічний вербальний блок містить затвердження намірів та визначення цінностей. Блок об’єднує такі елементи, як заява про місію (mission statement), бачення (vision) та цінності (values).
Лукашева синергия в заявлении про миссию Язык бренда - это система знаков и символов, используемый для общения бренда со своей аудиторией (потребителями). Она является поликодовой, поскольку реализуется различными средствами коммуникации, то есть использует различные семиотические системы: вербальную, визуальную, аудиальную и сенсорную. Структура языка бренда представлена ​​семиотическими системами различного происхождения, объединенных в коммуникативных блоки со специфическими лексикосемантическими характеристиками. Интенционально-аксиологический вербальный блок содержит утверждения намерений и определение ценностей. Блок объединяет такие элементы, как заявление о миссии (mission statement), видение (vision) и ценности (values).
Lukash synergy in the mission statement Brand language is a system of signs and symbols used to communicate a brand with its audience (consumers). It is polycodic because it is implemented by different means of communication, i. e. it uses different semiotic systems: verbal, visual, audial and sensory. The structure of the brand language is represented by semiotic systems of different origins, which are combined into communication blocks with specific lexical and semantic characteristics. Intentional-axiological verbal block contains an affirmation of intentions and definition of values. The unit integrates elements such as mission statement, vision, and values.
Розташовується у зібраннях: Наукові видання (ІФСК)

Views

China China
29219054
France France
1
Germany Germany
703392
Greece Greece
1061
Ireland Ireland
44124
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
265
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
United Kingdom United Kingdom
1526986
United States United States
302145686
Unknown Country Unknown Country
1965796888
Україна Україна
58438107

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
302145684
Unknown Country Unknown Country
2
Україна Україна
58438107

Files

Файл Розмір Формат Downloads
Grankina_Ushchapovska.pdf 241.58 kB Adobe PDF 360583799

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.