Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75863
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Лукашева синергія у заяві про місію |
Автори |
Гранкіна, Ю.
Ущаповська, Ірина Василівна ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9746-5581 |
Ключові слова |
бренд brand мова бренду язык бренда brand language місія миссия mission бачення видение vision цінності ценности values |
Вид документа | Тези доповідей |
Дати випуску | 2019 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75863 |
Видавець | Сумський державний університет |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Гранкіна, Ю. О. Лукашева синергія у заяві про місію / Ю.О. Гранкіна, І.В. Ущаповська // Матеріали сьомої Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників (Суми, 18–19 квітня 2019 р.) / уклад. : О.М. Євтушенко. – Суми: Сумський державний університет, 2019. – С. 100-103. |
Короткий огляд (реферат) |
Лукашева синергія у заяві про місію
Мова бренду – це система знаків та символів, що використовується для спілкування бренду зі своєю аудиторією (споживачами). Вона є полікодовою, оскільки реалізується різними засобами комунікації, тобто використовує різні семіотичні системи: вербальну, візуальну, аудіальну та сенсорну. Структура мови бренду представлена семіотичними системами різного походження, що об’єднані в комунікативних блоки зі специфічними лексико-семантичними характеристиками. Інтенціонально-аксіологічний вербальний блок містить затвердження намірів та визначення цінностей. Блок об’єднує такі елементи, як заява про місію (mission statement), бачення (vision) та цінності (values). Лукашева синергия в заявлении про миссию Язык бренда - это система знаков и символов, используемый для общения бренда со своей аудиторией (потребителями). Она является поликодовой, поскольку реализуется различными средствами коммуникации, то есть использует различные семиотические системы: вербальную, визуальную, аудиальную и сенсорную. Структура языка бренда представлена семиотическими системами различного происхождения, объединенных в коммуникативных блоки со специфическими лексикосемантическими характеристиками. Интенционально-аксиологический вербальный блок содержит утверждения намерений и определение ценностей. Блок объединяет такие элементы, как заявление о миссии (mission statement), видение (vision) и ценности (values). Lukash synergy in the mission statement Brand language is a system of signs and symbols used to communicate a brand with its audience (consumers). It is polycodic because it is implemented by different means of communication, i. e. it uses different semiotic systems: verbal, visual, audial and sensory. The structure of the brand language is represented by semiotic systems of different origins, which are combined into communication blocks with specific lexical and semantic characteristics. Intentional-axiological verbal block contains an affirmation of intentions and definition of values. The unit integrates elements such as mission statement, vision, and values. |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

29219054

1

703392

1061

44124

1

265

1

1

1526986

302145686

1965796888

58438107
Downloads

1

1

1

1

1

1

302145684

2

58438107
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Grankina_Ushchapovska.pdf | 241.58 kB | Adobe PDF | 360583799 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.