Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76898
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інноваційні методи просування підприємств роздрібної торгівлі
Authors Saher, Liudmyla Yuriivna  
Лазоренко, В.Є.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-5628-5477
Keywords просування
інноваційні методи
ритейл
ефективність
нейромаркетинг
інноваційні технології
event-заходи
соціальний маркетинг
promotion
innovative methods
retail
efficiency
neuromarketing
innovative technologies
event events
social marketing
Type Article
Date of Issue 2019
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76898
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Сагер, Л.Ю. Інноваційні методи просування підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / Л.Ю. Сагер, В.Є. Лазоренко // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. – 2019. – № 2. – С. 95-103. – DOI: 10.21272/ 1817-9215.2019.2-12.
Abstract Високий рівень конкуренції в ритейлі змушує учасників даного ринку постійно шукати нові інструменти боротьби за споживача та його кошти. Одним з таких засобів є просування. При чому використання застарілих технологій не може гарантувати успіху. Відповідно виникає необхідність пошуку нових інструментів просування підприємств роздрібної торгівлі. У статті визначено, що розглянуті вченими сучасні заходи просування є несистематизованими, відсутній підхід до вибору інструментів просування роздрібними підприємствами різних типів. Досліджено, що найбільш перспективними є напрямки ведення торгівлі за такими інноваційними методами: нейромаркетинг, інноваційна діяльність, event-заходи та впровадження соціального маркетингу. Сформовано підхід до вибору ефективних способів конкурентоспроможності залежно від типу роздрібних мереж. Так, аудіальний маркетинг має переваги та легкість у застосуванні, порівняно з аромамаркетингом. Найбільш доречними інноваційними інструментами, які можуть застосовуватись для всіх типів мереж – це наявність Wi-Fi та електронні цінники, за рахунок порівняно низької вартості та постійного ефекту. Нейромаркетинг ефективний тільки за умов постійного застосування. Інноваційна діяльність на підприємстві впроваджується поступово через високі витрати. Запропоновані заходи несуть постійний характер, тому в подальшому кількість витрат зменшується, а комфорт для клієнтів збільшується. Еvent-заходи мають багато інструментів та більше впливають на настрій та враження покупців, що сприяє формуванню лояльності. Проте велика кількість еvent-заходів може негативно впливати на імідж роздрібної мережі.
The high level of competition in retail makes the market participants constantly seek new tools to fight for the consumer and his means. One such tool is promotion. At the same time, the use of outdated technologies can not guarantee success. Accordingly, there is a need to find new tools for promoting retail businesses. The article determines that the modern promotion measures considered by scientists are unsystematic, there is no approach to the choice of promotion tools by retail enterprises of different types. It has been researched that the most promising are the directions of trading by such innovative methods: neuromarketing, innovative activity, event-events and introduction of social marketing. The approach to choosing effective ways of competitiveness depending on the type of retail networks is formed. Yes, audio marketing has advantages and ease of use when compared to aromarketing. The most relevant innovative tools that can be applied to all types of networks are the availability of Wi-Fi and electronic price tags, at the expense of relatively low cost and constant effect. Neuromarketing is effective only under continuous use. Innovative activity at the enterprise is introduced gradually due to high costs. The proposed activities are permanent, so the amount of costs is further reduced and customer comfort increases. Event activities have many tools and have a greater impact on customer mood and loyalty. However, a large number of event events can adversely affect the image of the retail network.
Appears in Collections: Вісник Сумського державного університету. Економіка

Views

China China
1
Germany Germany
463929
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
17658
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
7658490
United Kingdom United Kingdom
2030648
United States United States
34573415
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

China China
1085035
France France
1
Germany Germany
233316
India India
1
Ireland Ireland
17655
Kazakhstan Kazakhstan
73424
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
14231941
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4061207

Files

File Size Format Downloads
Saher_Lazorenko_Innovatsiini.pdf 323,25 kB Adobe PDF 19702584

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.