Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77847
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Організація індивідуального читання іноземною мовою у середніх навчальних закладах
Authors Ащеулова, Т.В.
ORCID
Keywords індивідуальне читання
индивидуальное чтение
individual reading
низхідний та висхідний підходи
нисходящий и восходящий подходы
top-down and bottom-up approaches
переглядово-пошукове читання
просмотровый-поисковое чтение
reading for specific information
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77847
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ащеулова, Т.В. Організація індивідуального читання іноземною мовою у середніх навчальних закладах [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 035 - філологія / Т.В. Ащеулова; наук. керівник О.В. Ємельянова. − Суми: СумДУ, 2020. − 37 с.
Abstract Проблематика бакалаврської роботи полягає в недостатній розробці теоретичних засад індивідуалізації читання та необхідністю розробки методики навчання індивідуальному читанню іноземними мовами в середніх навчальних закладах. У ході дослідження були використані методи: логічного узагальнення, порівняння та систематизації психолого-педагогічних, лінгвістичних та методичних досліджень, аналіз літератури, використовуваної для індивідуального читання, навчальних комплексів, вітчизняних і зарубіжних посібників.
Проблематика бакалаврской работы заключается в недостаточной разработке теоретических основ индивидуализации чтения и необходимостью разработки методики обучения индивидуальному чтению иностранными языками в средних учебных заведениях. В ходе исследования были использованы методы: логического обобщения, сравнения и систематизации психолого-педагогических, лингвистических и методических исследований, анализ литературы, используемой для индивидуального чтения, учебных комплексов, отечественных и зарубежных пособий.
The problem of bachelor's work is the insufficient development of theoretical principles of individualization of reading and the need to develop methods of teaching individual reading in foreign languages in secondary educational institutions. During the study such methods were used: logical generalization, comparison and systematization of psychological and pedagogical, linguistic and methodological research, analysis of literature used for individual reading, educational complexes, domestic and foreign manuals.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
1
France France
29167
Germany Germany
16907
Greece Greece
1
Ireland Ireland
566
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Singapore Singapore
1
Switzerland Switzerland
29170
Ukraine Ukraine
1177377
United Kingdom United Kingdom
588689
United States United States
11389392

Downloads

France France
4021860
Germany Germany
4021862
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
89
Sweden Sweden
1
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
13231276
United Kingdom United Kingdom
3291
United States United States
13231274

Files

File Size Format Downloads
Ashcheulova_Bachelous_paper.pdf 720,26 kB Adobe PDF 34509656

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.