Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77968
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасна реклама: типологічний аспект
Authors Суслова, К.В.
ORCID
Keywords реклама
політична реклама
вірусна реклама
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77968
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Суслова, К.В. Сучасна реклама: типологічний аспект [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 061 журналістика / К.В.Суслова; наук. керівник О.Г. Ткаченко. – Суми: СумДУ, 2020. – 21 с.
Abstract Робота має дослідницький характер. Автор розглядає норми, правила та законодавче забезпечення рекламної та PR-діяльності у різних країнах світу; PR інструментарій у межах політичної реклами та розкриває специфіку вірусного піару. Основна мета кваліфікаційної роботи – визначити типологічні ознаки сучасної реклами на прикладі рекламних і PR проектів у політичній сфері.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Austria Austria
1
China China
148310023
France France
1
Germany Germany
266829
Greece Greece
1366
Ireland Ireland
133413
Italy Italy
3572
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
426333366
United Kingdom United Kingdom
7299915
United States United States
148310024
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Germany Germany
1
Italy Italy
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
122008215
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
148310023

Files

File Size Format Downloads
Suslova_typological_aspect.pdf 2,22 MB Adobe PDF 270318244

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.