Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77995
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування лексичних навичок на рiзних етапах навчання англійської мови |
Other Titles |
Formation of lexical skills at different stages of English language training |
Authors |
Iконописцева, М.О.
|
ORCID | |
Keywords |
лексична навичка лексическая навык lexical skill англомовна лексична компетенція англоязычная лексическая компетенция, English-language lexical competence методичні рекомендації методические рекомендации methodological recommendations початкова школа начальная школа primary school середній етап средний этап middle stage старша школа старшая школа high school |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77995 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Іконописцева, М.О. Формування лексичних навичок на різних етапах навчання англійської мови [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня «бакалавр»; спец. 035 – філологія (германські мови та літератури (переклад включно) / М. О. Iконописцева; наук. керівник І.К. Кобякова – Суми: СумДУ, 2020 – 50 с. |
Abstract |
В бакалаврській роботі розглядаються ефективні засоби застосування різновидів наочності при створенні англомовної лексики на різних етапах навчання. Сучасні аспекти викладання англійської мови на різних етапах дозволяють урізноманітнити, по-перше, опрацьовуючи завдання за допомогою інструкцій викладача, традиційної автентичної літератури: словників, посібників, довідників, а по-друге, має сенс готувати і впроваджувати в навчальний процес вправи, засновані на інтерактивних технологіях (створення ментальних карт, тестів, презентацій та ін.).) та електронні ресурси "E-learning" і "M-learning", плейлисти, сайти, чати, адреси електронної пошти, соціальні сайти, тренінги онлайн – портали, відеопрезентації YouTube та електронні словники. В бакалаврской работе рассматриваются эффективные способы применения разных видов наглядности при формировании англоязычной лексики на разных этапах обучения. Современные аспекты преподавания английского языка на разных этапах позволяют разнообразить, во-первых, прорабатывая задачи с помощью инструкций преподавателя, традиционной аутентичной литературы: словарей, пособий, справочников, а во-вторых, имеет смысл составлять и внедрять в учебный процесс упражнения, основанные на интерактивных технологиях (создание ментальных карт, тестов, презентаций и др.).) и электронные ресурсы "E-learning" и "M-learning", плейлисты, сайты, чаты, адреса электронной почты, социальные сайты, тренинги онлайн – порталы, видеопрезентации YouTube и электронные словари. In the bachelor's work, we consider effective ways to use different types of visibility in the formation of English-language vocabulary at different stages of training. Modern aspects of English language teaching at different stages may vary, first, working through tasks using the instructions of the teacher, authentic literature, dictionaries, manuals, handbooks, and secondly, it makes sense to make and implement in the curriculum of exercises based on interactive technologies (creation of mind maps, tests, presentations, etc.).) and e-resources "E-learning" and "M-learning", playlists, websites, chat rooms, email, social sites, online training portals, video presentations and YouTube electronic dictionaries. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
![Belgium](/flags/be.gif)
11701856
![China](/flags/cn.gif)
1571
![France](/flags/fr.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
1
![Greece](/flags/gr.gif)
4117
![Ireland](/flags/ie.gif)
138825
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Singapore](/flags/sg.gif)
1085879179
![Sweden](/flags/se.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
876882850
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
23403708
![United States](/flags/us.gif)
173746243
![Unknown Country](/flags/--.gif)
1
Downloads
![Armenia](/flags/am.gif)
1
![Australia](/flags/au.gif)
1
![Belgium](/flags/be.gif)
832103205
![Bulgaria](/flags/bg.gif)
1085879178
![Canada](/flags/ca.gif)
3227750
![Czechia](/flags/cz.gif)
1865163414
![Estonia](/flags/ee.gif)
-2099880260
![Finland](/flags/fi.gif)
3227751
![France](/flags/fr.gif)
1865163422
![Georgia](/flags/ge.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
1085879177
![Hungary](/flags/hu.gif)
-2099880287
![India](/flags/in.gif)
-2123208941
![Iran](/flags/ir.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
1865163413
![Italy](/flags/it.gif)
460380348
![Japan](/flags/jp.gif)
1
![Kazakhstan](/flags/kz.gif)
1353599
![Libya](/flags/ly.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
832103218
![Moldova](/flags/md.gif)
1327733687
![Netherlands](/flags/nl.gif)
1327733699
![Nigeria](/flags/ng.gif)
277644
![Poland](/flags/pl.gif)
876882849
![Portugal](/flags/pt.gif)
1
![Romania](/flags/ro.gif)
1353491
![Russia](/flags/ru.gif)
667886523
![Saudi Arabia](/flags/sa.gif)
17404
![Spain](/flags/es.gif)
-2099880220
![Turkey](/flags/tr.gif)
1353622
![Ukraine](/flags/ua.gif)
-2123208939
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
336472798
![United States](/flags/us.gif)
-2123208938
![Unknown Country](/flags/--.gif)
-529390376
![Uzbekistan](/flags/uz.gif)
336472735
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ikonopystseva_Bachelous_paper.pdf | 2,19 MB | Adobe PDF | 1577170973 |
Ikonopystseva_presentation.ppt | 634 kB | Microsoft Powerpoint | 1577170973 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.