Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77995
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування лексичних навичок на рiзних етапах навчання англійської мови
Other Titles Formation of lexical skills at different stages of English language training
Authors Iконописцева, М.О.
ORCID
Keywords лексична навичка
лексическая навык
lexical skill
англомовна лексична компетенція
англоязычная лексическая компетенция,
English-language lexical competence
методичні рекомендації
методические рекомендации
methodological recommendations
початкова школа
начальная школа
primary school
середній етап
средний этап
middle stage
старша школа
старшая школа
high school
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77995
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Іконописцева, М.О. Формування лексичних навичок на різних етапах навчання англійської мови [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня «бакалавр»; спец. 035 – філологія (германські мови та літератури (переклад включно) / М. О. Iконописцева; наук. керівник І.К. Кобякова – Суми: СумДУ, 2020 – 50 с.
Abstract В бакалаврській роботі розглядаються ефективні засоби застосування різновидів наочності при створенні англомовної лексики на різних етапах навчання. Сучасні аспекти викладання англійської мови на різних етапах дозволяють урізноманітнити, по-перше, опрацьовуючи завдання за допомогою інструкцій викладача, традиційної автентичної літератури: словників, посібників, довідників, а по-друге, має сенс готувати і впроваджувати в навчальний процес вправи, засновані на інтерактивних технологіях (створення ментальних карт, тестів, презентацій та ін.).) та електронні ресурси "E-learning" і "M-learning", плейлисти, сайти, чати, адреси електронної пошти, соціальні сайти, тренінги онлайн – портали, відеопрезентації YouTube та електронні словники.
В бакалаврской работе рассматриваются эффективные способы применения разных видов наглядности при формировании англоязычной лексики на разных этапах обучения. Современные аспекты преподавания английского языка на разных этапах позволяют разнообразить, во-первых, прорабатывая задачи с помощью инструкций преподавателя, традиционной аутентичной литературы: словарей, пособий, справочников, а во-вторых, имеет смысл составлять и внедрять в учебный процесс упражнения, основанные на интерактивных технологиях (создание ментальных карт, тестов, презентаций и др.).) и электронные ресурсы "E-learning" и "M-learning", плейлисты, сайты, чаты, адреса электронной почты, социальные сайты, тренинги онлайн – порталы, видеопрезентации YouTube и электронные словари.
In the bachelor's work, we consider effective ways to use different types of visibility in the formation of English-language vocabulary at different stages of training. Modern aspects of English language teaching at different stages may vary, first, working through tasks using the instructions of the teacher, authentic literature, dictionaries, manuals, handbooks, and secondly, it makes sense to make and implement in the curriculum of exercises based on interactive technologies (creation of mind maps, tests, presentations, etc.).) and e-resources "E-learning" and "M-learning", playlists, websites, chat rooms, email, social sites, online training portals, video presentations and YouTube electronic dictionaries.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Belgium Belgium
11701856
China China
1571
France France
1
Germany Germany
1
Greece Greece
4117
Ireland Ireland
138825
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1085879179
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
876882850
United Kingdom United Kingdom
23403708
United States United States
173746243
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Armenia Armenia
1
Australia Australia
1
Belgium Belgium
832103205
Bulgaria Bulgaria
1085879178
Canada Canada
3227750
Czechia Czechia
1865163414
Estonia Estonia
-2099880260
Finland Finland
3227751
France France
1865163422
Georgia Georgia
1
Germany Germany
1085879177
Hungary Hungary
-2099880287
India India
-2123208941
Iran Iran
1
Ireland Ireland
1865163413
Italy Italy
460380348
Japan Japan
1
Kazakhstan Kazakhstan
1353599
Libya Libya
1
Lithuania Lithuania
832103218
Moldova Moldova
1327733687
Netherlands Netherlands
1327733699
Nigeria Nigeria
277644
Poland Poland
876882849
Portugal Portugal
1
Romania Romania
1353491
Russia Russia
667886523
Saudi Arabia Saudi Arabia
17404
Spain Spain
-2099880220
Turkey Turkey
1353622
Ukraine Ukraine
-2123208939
United Kingdom United Kingdom
336472798
United States United States
-2123208938
Unknown Country Unknown Country
-529390376
Uzbekistan Uzbekistan
336472735

Files

File Size Format Downloads
Ikonopystseva_Bachelous_paper.pdf 2,19 MB Adobe PDF 1577170973
Ikonopystseva_presentation.ppt 634 kB Microsoft Powerpoint 1577170973

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.