Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78086
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегія вчителя та учня в умовах комунікативного підходу у навчанні іноземної мови
Authors Денисенко, А.С.
Keywords комунікативний підхід
коммуникативный подход
communicative approach
стратегії вчителя та учня
стратегии учителя и ученика
teacher and student strategy
тенденції у викладанні
тенденции в преподавании
teaching tendencies
навчальні концепти
обучающие концепты
teaching concepts
освітній процес
образовательный процесс
educational process
комунікативна компетенція
коммуникативная компетенция
communicative competence
види навчальної діяльності
виды обучающей деятельности
types of educational activities
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78086
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Денисенко, А.С. Стратегія вчителя та учня в умовах комунікативного підходу у навчанні іноземної мови: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 035 - філологія / А.С. Денисенко; наук. керівник М.В. Черник. – Суми: СумДУ, 2020. – 35 с.
Abstract Мета дослідження полягає в окресленні причин становлення та розвитку комунікативного підходу у викладанні іноземної мови, підбору та класифікації основних методів викладання у рамках вищезазначеного підходу. Теоретичне значення дослідження полягає у потребі зібрати, означити та систематизувати основні аспекти процесу опанування учнями комунікативною компетенцією, дослідити основні аспекти застосування комунікативного підходу у навчанні іноземної мови. Практичне значення дослідження полягає у підборі, аналізі та класифікації методів реалізації комунікативного підходу та застосуванні інтерактивних форм роботи на уроках іноземної мови.
Цель исследования заключается в определении причин появления и развития коммуникативного подхода в преподавании иностранного языка, подборе и классификации базовых методов преподавания в рамках вышеуказанного подхода. Теоретическое значение исследования заключается в необходимости собрать, определить и систематизировать базовые стратегии процесса овладения учениками коммуникативной компетенцией. Практическое значение исследования заключается в подборе, анализе и классификации методов реализации коммуникативного подхода, и применении интерактивных форм работы на уроках иностранного языка.
The goal of the study is to determine the causes of the emergence and development of the communicative approach in foreign language teaching, the selection and classification of the basic teaching methods in terms of the communicative approach. The theoretical meaning of the study lies in the necessity to collect, define, and systematize the basic strategies of the process of student’s mastering the communicative competence. The practical meaning of the research is the selection, analysis, and classification of methods for implementing the communicative approach and the use of interactive activities in foreign language educational process.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Algeria Algeria
1
China China
1
Germany Germany
1
Greece Greece
223
Ireland Ireland
3554
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
102807
United Kingdom United Kingdom
351525
United States United States
244929

Downloads

Austria Austria
922
Bulgaria Bulgaria
1867
Czechia Czechia
3553
Finland Finland
102807
France France
102823
Germany Germany
351523
India India
202
Italy Italy
1408
Latvia Latvia
1881
Lithuania Lithuania
3563
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
1
Poland Poland
31750
Romania Romania
102820
Russia Russia
3551
Slovakia Slovakia
102815
Spain Spain
1400
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
351522
United Kingdom United Kingdom
102808
United States United States
351522
Unknown Country Unknown Country
1415

Files

File Size Format Downloads
Denysenko_bachelor's_thesis.pdf 1,11 MB Adobe PDF 1620156

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.