Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78192
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування іншомовної компетенції учнів на снові фабульних текстів
Authors Есманова, А.В.
ORCID
Keywords іншомовна компетенція
иноязычная компетенция
foreign language competence
фабульні тексти
фабульные тексты
fable texts
фабульні матеріали
фабульные материалы
fable materials
формування компетенції
формирования компетенции
formation of competence
мовна компетенція учнів різних етапів
языковая компетенция учащихся разных этапов
language competence of students at different stages
види іншомовної компетенції
виды иноязычной компетенции
types of foreign language competence
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78192
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Есманова, А.В. Формування іншомовної компетенції учнів на основі фабульних текстів: робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра; спец.: 035 - філологія / А.В. Есманова; наук. керівник Л.І. Дегтярьова. – Суми: СумДУ, 2020. – 41 с.
Abstract Дослідження включає в себе комплекс вправ для формування іншомовної компетенції учнів на основі фабульних текстів та матеріалів. Матеріали дослідження можуть бути використані на заняттях з іноземних мов в школах, під час самонавчання а також у інших навчальних закладах, включаючи заняття з методики викладання. Воно наочно демонструє впровадження фабульних текстів для набуття іншомовних компетенцій учнів різних етапів а також дає характеристику фабульним матеріалам, підтверджує актуальність методів та стратегій з використанням фабульних матеріалів, таких як: приказки, ідіоми, пісні, байки. Для досягнення мети були розглянуті загальні поняття компетенції, поняття та види іншомовної компетенції та способи її набування; потенціал фабульної літератури та текстів та їх безпосереднє використання, як засобу формування іншомовної комунікативної компетенції учнів; проведено аналіз психoлoгo-педагoгічних oсoбливoстей учнів різних етапів навчання; розглянуло поняття та види фабульних текстів; вивчення та технoлoгія праці з автентичними та адаптованими фабульними текстами на різних етапах навчання та формування комплексу вправ користуючись ними. Теоретична частина проводилося методом аналізу різноманітних джерел. Прикладна частина виконана методом часткової апробації та дослідженням джерел. Дослідження складається зі вступу, двох розділів, списку використаних джерел, списку довідкових джерел, списку ілюстративних джерел і також додатків. Дослідження демонструє, що не треба забувати про такі автентичні засоби, як застосування фабульних матеріалів, оскільки текст – це і засіб комунікації, і спосіб як збереження, так і передачі інформації. Це форма існування культури та відображення певної національної культури, традицій. Фабульні матеріали можуть і мають бути використані на усіх етапах навчання, їх можливо диференціювати під індивідуальний рівень розуміння, та за їх рахунок підвищити рівень іншомовної компетенції на вплинути на рівень вмотивованості, обізнаності, культурності, вони допомагають формувати моральні риси характеру того, хто обробляє фабульні матеріали у процесі набуття компетенції.
Исследование включает в себя комплект упражнений для формирования иноязычной компетенции учащихся на основе фабульных текстов и материалов. Материалы исследования могут быть использованы на занятиях по иностранным языкам в школах, во время самообучения а также в других учебных заведениях, включая занятия по методике преподавания. Оно наглядно демонстрирует внедрение фабульных текстов для приобретения иноязычных компетенций учащихся разных этапов, а также дает характеристику фабульным материалам, подтверждает актуальность методов и стратегий с использованием фабульных материалов, таких как: поговорки, идиомы, песни, басни. Для достижения цели были рассмотрены общие понятия компетенции, понятие и виды иноязычной компетенции и способы ее приобретения; потенциал фабульной литературы и текстов, их непосредственное использование в роли средства формирования иноязычной коммуникативной компетенции учащихся; проведен анализ психoлoгo-педагoгических особенностей учащихся разных этапов обучения; рассмотрено понятие и виды фабульных текстов; изучение и технoлoгия работы с аутентичными и адаптированными фабульными текстами на разных этапах обучения и формирования комплекса упражнений пользуясь ими. Теоретическая часть нарабатывалась методом анализа различных источников. Прикладная часть выполнена методом частичной апробации и исследованием источников. Исследование состоит из введения, двух глав, списка использованной литературы, списка справочных источников, списка иллюстративных источников и также приложений. Исследование показывает, что не надо забывать о таких аутентичные способах, как применение фабульных материалов, поскольку текст – это и средство коммуникации, и способ как сохранение, так и передачи информации. Это форма существования культуры и отображения определенной национальной культуры, традиций. Фабульные материалы могут и должны быть использованы на всех этапах обучения, их можно дифференцировать под индивидуальный уровень понимания, и повышения за их счет уровня иноязычной компетенции, а так же повлиять на уровень мотивации, осведомленности, культурности, они помогают формировать нравственные черты характера того, кто обрабатывает фабульные материалы в процессе приобретения компетенции.
The research includes a set of exercises for the formation of foreign language competence of students on the basis of fable texts and materials. The research materials can be used in foreign language classes in schools, during self-study, as well as in other educational institutions, including teaching methodology. It clear-cut demonstrates the introduction of fabulous texts for the acquisition of foreign language competencies of students at different stages, as well as characterizes fabulous materials, confirms the relevance of methods and strategies using fabulous materials, such as sayings, idioms, songs, concoctions (fables). To achieve the purpose, the general concepts of competence, the concept and types of foreign language competence, and methods for its acquisition were considered; the potential of fable materials and texts, their direct use as a means of forming students' foreign language communicative competence; the analysis of psychological and pedagogical features of students at different stages of education; the concept and types of fable texts are considered; study and technology of work with authentic and adapted fable texts at different stages of training and the formation of a set of exercises using them. The theoretical part was developed by the method of analysis of various sources. The applied part is made by the method of partial testing and research sources. The research consists of an introduction, two chapters, a list of references, a list of reference sources, a list of illustrative sources and also applications. The research shows that one should not forget about such authentic methods as the use of story materials, since text is both a means of communication and a way of saving and transmitting information. This is a form of the existence of culture and a reflection of a certain national culture and traditions. The fable materials can and should be used at all stages of education, they can be differentiated according to the individual level of understanding, and increase due to their level of foreign language competence, as well as affect the level of motivation, awareness, culture, they help to shape the moral character traits of who processes fables materials in the process of acquiring competence.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
327062
France France
104
Greece Greece
1051
Ireland Ireland
4841
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
94496
United Kingdom United Kingdom
47248
United States United States
2226290
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Azerbaijan Azerbaijan
1
Ireland Ireland
4842
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
South Africa South Africa
1
Ukraine Ukraine
1751483
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1751484

Files

File Size Format Downloads
Esmanowa_Bachelous_paper.pdf 1,49 MB Adobe PDF 3507814

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.