Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78230
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Етапи роботи по формуванню вмінь і навичок говоріння |
Автори |
Пятаченко, С.М.
|
ORCID | |
Ключові слова |
комунікативна компетентність коммуникативная компетентность communicative competence мовленнєва діяльність речевая деятельность speech activity |
Вид документа | Бакалаврська робота |
Спеціальність | 035 - Філологія |
Дати випуску | 2020 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78230 |
Видавець | Сумський державний університет |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Пятаченко, С.М. Етапи роботи по формуванню вмінь і навичок говоріння [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 035 – філологія / С.М. Пятаченко; наук. керівник В.С. Куліш. - Суми: СумДУ, 2020. - 31 с. |
Короткий огляд (реферат) |
Робота присвячена дослідженню багатогранності і різноманітнітності досліджень, які присвячені формуванню різних компетентностей, не вирішують питання формування комунікативної компетентності на заняттях з іноземної мови через відсутність достатньої усної практики говоріння кожного студента на занятті, можливості в створенні реальних ситуацій використання вивченого мовного матеріалу для вирішення конкретних завдань.
Було виокремлені основні методики та шляхи реалізації по формуванню умінь та навичок говоріння, які безпосередньо впливають на формування комунікативної компетентності студента.
За результатами роботи було зроблено висновки та практично представлені ефективні форми роботи та засоби для реалізації формування умінь та навичок говоріння. Работа посвящена исследованию многогранности и ризноманитнитности исследований, посвященных формированию различных компетентностей, не решают вопросы формирования коммуникативной компетентности на занятиях по иностранному языку за отсутствия достаточного устной практики говорения каждого студента на занятии, возможности в создании реальных ситуаций использования изученного языкового материала для решения конкретных задач. Было выделены основные методики и пути реализации по формированию умений и навыков говорения, которые непосредственно влияют на формирование коммуникативной компетентности студента. По результатам работы были сделаны выводы и практически представлены эффективные формы работы и средства для реализации формирование умений и навыков говорения. The work is devoted to the study of versatility and diversity of research on the formation of different competencies, do not solve the problem of forming communicative competence in foreign language classes due to lack of sufficient oral practice of each student in class, opportunities to create real situations of using language material to solve specific problems. The main methods and ways of implementation for the formation of speaking skills that directly affect the formation of communicative competence of the student were identified. Based on the results of the work, conclusions were made and effective forms of work and tools for the implementation of the formation of speaking skills were presented. |
Розташовується у зібраннях: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views

1

1

303

1

715

96533883

1

1

1

1

-887950950

13029998

-1339233241

1184968525

113905794
Downloads

187832858

1

822353

96533882

-1790515530

1

1

1

1

1000324

2530507

1

1000328

-887950951

1

-1106285280
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Pyatachenko_Bachelo_paper.pdf | 808.64 kB | Adobe PDF | 799935794 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.